اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قرار گرفتن در لیست نهایی؛

فوتبالیست قمی عضو تیم ملی جوانان شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم گفت: فوتبالیست قمی با قرار گرفتن در لیست‌ نهایی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا به میدان می‌رود.

فوتبالیست قمی عضو تیم ملی جوانان شد
مهدی رضایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، از روزهای میانی هفته آینده میزبان پیکارهای مقدماتی فوتبال قهرمانی جوانان آسیا خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه فوتبالیست آینده‌دار قمی نیز این تیم را همراهی می‌کند، ادامه داد: از سوی مربیان تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان، بازیکنان مورد نظر برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برگزیده شده‌اند که در این بین داود بهادری فوتبالیست جوان و آینده‌دار استان قم نیز حضور دارد تا با تیم ملی در راه کسب جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی قاره کهن تلاش کند.
مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: داود بهادری از بازیکنان آینده‌دار فوتبال استان قم است که از مدرسه فوتبال پردیس قم خود را مطرح کرد و با پرورش یافتن زیر نظر مربیان فوتبال استان قم، در چند سال اخیر در تیم‌های ملی فوتبال رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشورمان در مقاطع سنی مختلف حضور بسیار موفقی داشته است.
وی با اشاره به اسامی سایر بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در راه مسابقات قهرمانی آسیا، بیان کرد: در این تیم علاوه بر بهادری، گروهی از بهترین‌های فوتبال رده سنی جوانان کشور در تیم ملی فوتبال جوانان برابر حریفان آسیایی به میدان خواهند رفت.
رضایی‌نژاد با اشاره به حضور تیم ملی جوانان در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان فوتبال آسیا اظهار کرد: تیم ملی کشورمان از روز دوشنبه هفته آینده یعنی نهم آبان ماه در تهران میزبان مرحله انتخابی مسباقات جوانان آسیا است.
وی به حریفان تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اشاره و اظهار کرد: با توجه به تیم‌هایی که در این دوره از رقابت‌ها در گروه تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان حضور دارند، این تیم بخت زیادی برای صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها دارد.
مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم با اشاره به وضعیت فوتبال رده‌های سنی پایه در قم، تصریح کرد: هیئت فوتبال روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است و قطعا علاوه بر داود بهادری، قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت و درخشش تیم‌‌ها و فوتبالیست‌های با استعداد قمی در رقابت‌های مهم برون‌مرزی و کشوری خواهیم بود.  
وی تصریح کرد: در مجموعه هیئت فوتبال، تمام تلاش ما بر این است که نام قم را همچون سال‌های نه چندان دور، بار دیگر در فوتبال کشورمان بلند آوازه کنیم و با توجه به استعدادها و ظرفیت بسیار خوبی که از نظر مربی و بازیکن داریم، بتوانیم به موفقیت‌های خوبی در فوتبال دست یابیم.
رضایی‌نژاد با اشاره به توجه جدی هیئت فوتبال استان قم به تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل هیئت جدید، تلاش کرده‌ایم که توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه شود تا در آینده این توجه‌ها نتیجه داده و تیم‌های پایه ما موفق به کسب نتایجی مطلوب در مسابقات مهم لیگ و قهرمانی کشور شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول