اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان چهارمحال و بختیاری:

امسال قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور می‎شویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: قهرمانی در لیگ برتر کشور هدف اصلی این تیم از حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

امسال قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور می‎شویم
فرخ فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با آغاز این مسابقات از تاریخ یکم آبان ماه جاری تاکنون تیم ام دو دیدار برگزار کرده است که در هر دو دیدار موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شده‌‎ایم.
وی افزود: نخستین دیدار برابر تیم فوتبال ساحلی ارومیه بود که روز گذشته بازیکنان تیم موفق شدند با نتیجه پرگل پنج بر یک از سد این تیم عبور کنند.
فاضلی اضافه کرد: در این دیدار مرضیه عسکری موفق شد به تنهایی چهار گل وارد دروازه حریف کند و گل پنجم نیز توسط میترا امیدی وارد دروازه تیم حریف شد.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به دیدار امروز تیمش برابر تیم فوتبال ساحلی گیلان، گفت: در دیدار امروز برابر تیم گیلانی بازیکنان تیم با برخورداری از روحیه مساعد موفق شدند چهار بر صفر برابر این تیم به برتری دست یابند.
وی با اشاره به اسامی بازیکنان گلر تیم، گفت: در دیدار خانم‌ها مرضیه عسسکری، پریسا قربانی، فاطمه امامی‌دوست و مریم بزرگ‌نیا موفق شدند هر کدام به تنهایی یک گل وارد دروازه تیم حریف کنند.
فاضلی از آمادگی بالای تیم خبر داد و گفت: شرایط فعلی تیم بسیار خوب است، بطوریکه بازیکنان تیم از پتانسیل قهرمانی بالایی برخوردار هستند و تنها به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور می‌اندیشند.
وی از دو تیم هرمزگان و کرمان به عنوان دو رقیب اصلی این تیم یاد کرد و گفت:  تیم ما پس از دو روز استراحت روز پنج‌شنبه مقابل تیم هرمزگان در ساعت 11:30 صبح به میدان خواهد رفت.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان چهارمحال و بختیاری از برگزاری تمرینات بسیار منسجم و منظم برای این تیم خبر داد و گفت: با برگزاری این تمرینات بازیکنان تیم چه به‌لحاظ روحی و جسمانی در شرایط بسیار مطلوبی به ‌سر می‎برند که این سطح بالای آمادگی به‌ طور قطع و یقین موجب کسب نتایج بسیار درخشان در سطح مسابقات لیگ برتر خواهد شد.
وی نبود اسپانسر را از مهم‌ترین مشکلات فراروی این تیم عنوان کرد و گفت: حمایت نکردن مالی از بازیکنان و مجموعه تیم مشکلات بسیاری را فراروی بازیکنان ایجاد کرده است که در صورت توجه بیش از پیش مسئولان شاهد رشد و ترقی تیم خواهیم بود.
مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحل کشور از تاریخ یکم آبان ماه‌جاری به مدت یک هفته در شهر تیران اصفهان در حال برگزاری است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول