اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد:

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب مذهبی در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب مذهبی در شهرستان جم خبر داد.

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب مذهبی در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات ‌در بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب در جم اظهار داشت: ترویج علوم اصیل اسلامی و گسترش فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان امری لازم است که این مهم باید با همکاری مسئولان و متولیان انجام شود.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی جم با برنامه‌های مختلف در ایجاد فضایی معنوی و اخلاق‌مدار در این شهرستان اهتمام دارد و جوانان به شکلی مطلوب جذب برنامه‌های فرهنگی و دینی شده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب مذهبی در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بزرگ به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری تبلیغات اسلامی شهرستان برپا شده و بیشتر کتاب‌های عرضه شده با موضوعات دینی هستند.
سادات تصریح کرد: به منظور افزایش تعداد بازدید کنندگان و استقبال بیشتر مردم، این نمایشگاه در مرکز شهر و در فضای آزاد برگزار شده است.
وی، کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه را در بخش‌های دینی و مذهبی خوب ارزیابی کرد و کتاب‌های بخش کودکان این نمایشگاه را نیز بسیار متنوع و جدید و جذاب دانست.
این مسئول در ارتباط با سایر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی جم بیان داشت: تقویت خانه‌های عالم و تجهیز و تقویت موسسات و خانه‌های قرآنی با کیفیت مطلوبی در جم انجام گرفته و تلاش داریم نسبت به تقویت هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی اقدامات موثرتری داشته باشیم.
سادات عنوان داشت: اجرای برنامه در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی، پاسخگویی به مسائل شرعی، سرکشی از تمام مساجد و حسینیه‌ها و حضور در برنامه‌های فرهنگی شهرها و روستاهای شهرستان از جمله برنامه‌هاست.
وی یادآور شد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزش قرآن، شرکت در جلسات ماهیانه روحانیون مستقر، اقامه سه نوبت نماز جماعت در مساجد شهرستان، برگزاری ادعیه کمیل، توسل، ندبه و عاشورا در طول سال و برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا نیز در این شهرستان توسط اداره تبلیغات اسلامی برگزار شده است.
سادات اذعان داشت: از همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان انتظار داریم همکاری و همراهی لازم را برای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و اسلامی در جامعه داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول