اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

ورزشکار قزوینی ولایتمداری جامعه ورزش را نشان داد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اهدای مدال قهرمانی کاراته جهان از سوی کاراته‌کار قزوینی به مقام معظم رهبری گفت: این ورزشکار قزوینی با این کار خود بار دیگر ولایتمداری جامعه ورزش را نشان داد.

ورزشکار قزوینی ولایتمداری جامعه ورزش را نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس صابری عصر امروز در مراسم تجلیل از "بهمن عسگری" کاراته‌کار قزوینی که مدال قهرمانی جهان را کسب کرده است، بیان کرد: امروز ما به وجود چنین جوانانی افتخار می‌کنیم.
وی ادامه داد: بهمن عسگری یکی از جوانان برومند این مرز و بوم است که در عرصه ورزش نام و پرچم کشورمان را با افتخار به اهتزار درآورد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: این جوان با غیرت ایرانی پس از موفقیتش پیشنهاد حضور در کشور دیگری را دریافت کرده ولی با افتخار آن را رد کرده است.
وی تصریح کرد: عسگری با اهدای مدالش به مقام معظم رهبری نشان داد که ورزشکاران و نسل جوان؛ با بصیرت و قدرشناس انقلاب و قدردان انقلاب و رهبری عزیز هستند.
در ادامه رئیس هئیت کاراته استان قزوین اظهار کرد: باید این قهرمانی را که در میان 123 کشور رقابت کننده به دست آمد، به همه تبریک بگویئم.
محمد صادق بابایی افزود: در قهرمانی این کاراته‌کار به خوبی اخلاق ورزشی و رفتار توأم با ادب را دیدیم که چنین رفتاری الگویی برای سایر ورزشکاران است.
وی عنوان کرد: کاراته ورزشی است که تنها به جسم ارتباط ندارد بلکه کسی که در ورزش کاراته وارد می‌شود در واقع جسم و روحش ساخته می‌شود.
رئیس هئیت کاراته استان قزوین عنوان کرد: اهدای مدال طلای قهرمانی مسابقات جهان از سوی این ورزشکار قهرمان به مقام معظم رهبری نشان داد که جامعه ورزشی ما به انقلاب و آرمان‌های انقلاب وفادار است.
در ادامه از بهمن عسگری قهرمان کاراته جهان با اهدا لوح و هدایای تقدیر شد؛ در این بخش از سوی استاندار قزوین دو سکه طلا و مساعدت در مسکن مهر، از سوی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) یک سکه، فرمانده انتظامی استان قزوین یک سکه، مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین 60 میلیون ریال، موسسه قوامین یک سکه، شرکت نیرو محرکه 10 میلیون ریال، از سوی رئیس هئیت کاراته استان قزوین یک سکه، از سوی نایب رئیس هئیت کاراته استان قزوین و دبیر هئیت کاراته استان قزوین و مسئول امور مالی هئیت کاراته استان قزوین یک سکه، رئیس هئیت وزنه‌برداری استان نیم سکه، شهردار الوند پنج میلیون ریال و از سوی مدیرعامل شرکت برق استان قزوین یک سکه و یک سال مصرف رایگان برق منزل به عنوان هدیه اهدا شد.
همچنین از سوی مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین مبلغ 10 میلیون ریال هدیه نقدی به "قسمت آسیابری" مربی این کاراته‌کار اهداء شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول