اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین خبر داد:

حضور چهار تیرانداز قزوینی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین گفت: چهار تیرانداز قزوینی در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور خواهند یافت.

حضور چهار تیرانداز قزوینی در رقابت‌های قهرمانی آسیا
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: ابراهیم برخورداری، احسان قبادی‌ها، راضیه برخورداری و دینا فرزاد خواه تیراندازان قزوینی عضو تیم ملی، در رقابت‌های قهرمانی تیراندازی اسلحه‌های بادی آسیا حضور می‌یابند.
وی ادامه داد: ابراهیم برخورداری در بخش تپانچه بادی بزرگسالان، قبادی‌ها در بخش تفنگ بادی جوانان مردان و راضیه برخورداری و دینا فرزاد خواه نیز در بخش تفنگ بادی جوانان بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین اضافه کرد: شرکت این ورزشکاران نشان از سطح فنی خوب و قابل توجه تیراندازان قزوینی دارد که با عملکرد درخشان خود موفق به حضور در ترکیب تیم‌های ملی و شرکت در رقابت‌های مطرح بین‌المللی شده‌اند.
وی افزود: چهار تیرانداز قزوینی حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود، رقابت خود را با سایر ملی پوشان کشورمان از 25 مهر ماه جاری آغاز خواهند کرد.
محمودی در ادامه با اشاره به پایان مسابقات فوتسال محلات بانوان قزوین اظهار کرد: دیدار پایانی این رقابت‌ها بین تیم‌های غدیر و میثاق برگزار شد که در این مسابقه تیم غدیر با نتیجه پرگل شش بر دو مقابل حریف خود به پیروزی دست یافت و موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.
وی یادآور شد: 9 تیم به صورت دوره‌ای از ابتدای مهر ماه جاری در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند که تیم فوتسال آرژان نیز در مکان سوم رقابت‌های فوتسال جام محلات بانوان قزوین قرار گرفت.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین عنوان کرد: تیم فوتسال بانوان پویان در این مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم درخشان نیز با قبول شکست برابر تیم قهرمان به کسب عنوان دومی بسنده کرد و تیم میثاق نیز در جای سوم قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: همچنین تیم‌های فوتسال بانوان لوله‌سازان و رستوران نمونه به عنوان نمایندگان فوتسال قزوین در رقابت‌های زیرگروه لیگ دسته سوم کشور حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول