اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع):

اقتصاد باید در کنار معنویت باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) گفت: اقتصاد معنویت یعنی اینکه اقتصاد ما در کنار و همگام با معنویت، ولایت، نظام جمهوری اسلامی و دولت باشد.

اقتصاد باید در کنار معنویت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدابوالفضل میرعلی در دومین گردهمایی سالانه مدیران مناطق، سرپرستان استان‌ها، روسای شعب و کارکنان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) با تاکید این مطلب اظهار داشت: جهاد اقتصادی فقط یک جمله ساده از جهاد نیست بلکه در جهاد حضور و رویارویی دشمن را باید حس کرد.
وی افزود: جهاد اقتصادی یک تلاش است که در روبروی شما دشمن ایستاده است و یک مبارزه است و جهاد اقتصادی یک مبارزه اقتصادی به شمار می‌آید.
رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) با اشاره به نکته که به نظر صاحب‌نظران امروز مساله اقتصادی در کشور از تمام مسایل فوریت و ضرورت بیشتری دارد، تصریح کرد: اگر کشور بتواند در این زمینه یک تلاش جهاد گونه را انجام دهد، سبب پیشرفت و عزت ملت ایران می‌شود و تاثیر زیادی بر زندگی مردم می‌گذارد.
مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) اظهار داشت: با جهاد اقتصادی می‌توانیم قدرت نظام را به همگان نشان دهیم و البته الگوهایی را که از آنها بهره گرفتیم را نیز باید به جهانیان نشان دهیم که این کار در سایه اسلام انجام پذیر است.
وی به تشریح فعالیت‌های موسسه ثامن الحجج(ع) در طی دو سال اخیر اشاره و تصریح کرد: این مجموعه در ظرف دو سال توانسته بیش از سه هزار نفر را به عرصه بیاورد همچنین فعالیت‌هایی که در زمینه تولید کرده کارنامه قابل قبولی را دارد که با کمک وزارت تعاون سابق و وزارت تعاون، کار و رفاه فعلی و همکاری بانک مرکزی گام‌های مثبتی را در این حوزه برداشته است.
میرعلی به فعالیت‌های این مجموعه در ورزش کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در هندبال با تاسیس تیم ثامن الحجج سبزوار کمک شایانی به این منطقه کرد و همچنین در رشته‌های کشتی، کاراته و ورزش‌های باستانی فعالیت‌های موثری را انجام داده است.
محمدرضا یزدانی خرم رئیس فدراسیون کشتی نیز با اشاره به اینکه بانک‌ها باید بیایند و در خدمت ورزش باشند، اظهار داشت: اگر اقتصاد وارد ورزش نشود ورزش کشور نابود می‌شود و البته ما پول نمی‌خواهیم بلکه کمک می‌خواهیم و این ورزش است به ویژه ورزش‌های باستانی و کشتی که می‌تواند فرهنگ غنی کشور را دوباره زنده کند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول