اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین کنفرانس اقتصاد شهری ایران؛

3 میزگرد تخصصی اقتصاد شهری در مشهد برگزار میشود

خبرگزاری فارس: دبیر علمی نخستین کنفرانس اقتصاد شهری ایران گفت: همزمان با برپایی این کنفرانس سه میزگرد تخصصی در شهر مشهد برگزار می‌شود.

3 میزگرد تخصصی اقتصاد شهری در مشهد برگزار میشود
ناصر شاهنوشی در حاشیه نشست تخصصی نخستین کنفرانس اقتصادی شهری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این سه میزگرد به منظور تبادل نظر متخصصان و مسئولان فعال در حوزه اقتصاد شهری با برنامه‌ریزی کمیته علمی کنفرانس برگزار می‌شود.
وی افزود: در همین راستا میزگردهای هدفمندسازی یارانه‌ها و آثار اقتصادی آن بر مدیریت شهری، تأثیر احکام برنامه پنجم بر حوزه اقتصادی شهری و نقش گردشگری در اقتصاد شهری برگزار می‌شود.
دبیر علمی نخستین کنفرانس اقتصاد شهری ایران تصریح کرد: همچنین با توجه به ضروریات انتقال دانش علمی و کاربردی متخصصان حوزه اقتصاد شهری به فعالان این عرصه کمیته علمی کنفرانس در نظر دارد در حین برگزاری کنفرانس، اقدام به برپایی تعدادی کارگاه آموزشی کند.
وی تأکید کرد: راه‌کارهای جذب سرمایه‌گذاری در شهرها (peter Grant نماینده متروپلیس)، کاربردهای روش انتخاب تجربی در اقتصاد شهری و نظام درآمدی شهرداری‌ها در ایران و راه‌های بهبود آن از جمله این کارگاه‌ها است.
شاهنوشی در رابطه با نحوه ثبت‌نام و شرکت در این کنفرانس نیز گفت: ثبت‌نام و ارسال مقاله به نخستین کنفرانس اقتصاد شهری ایران، به صورت الکترونیکی صورت گرفته است.
شاهنوشی تأکید کرد: در همین راستا تمام افراد متمایل برای شرکت در این کنفرانس، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی و مبالغ ثبت‌نام ، می‌توانند به سایت کنفرانس به آدرس www.ficue.mashhad.ir مراجعه نمایند.
دبیر علمی نخستین کنفرانس اقتصاد شهری ایران افزود: چکیده و اصل مقالات به صورت کتابچه مجموعه مقالات و همچنین در قالب لوح فشرده همزمان با برگزاری کنفرانس در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.
وی بیان داشت: همچنین مقالات برگزیده پس از تأیید هیئت تحریریه مجله علمی پژوهشی مدیریت شهری، در این مجله چاپ می‌شود.
شاهنوشی با بیان اینکه به افراد برگزیده جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد، عنوان کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام در این کنفرانس هفت آبان ماه جاری است.
دبیر علمی نخستین کنفرانس اقتصاد شهری ایران زمان افتتاحیه این کنفرانس را دوم آذر ماه امسال ذکر کرد و افزود: نخستین کنفرانس اقتصاد شهری ایران پس از دو روز در تاریخ سوم آذرماه سال جاری در محل هتل پارس مشهد به کار خود پایان می‌دهد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول