اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد ‌واحد اسلامشهر؛

اقتصاددانان کشور در اسلامشهر گردهم آمدند

خبرگزاری فارس: اقتصاددانان کشور ‌امروز در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر گردهم آمدند.

اقتصاددانان کشور در اسلامشهر گردهم آمدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، دبیر نخستین همایش منطقه‌ای رویکردهای نوین در دانش مدیریت مالی ظهر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: برپایی نظام حسابداری و گردشگری و گزارشگری مالی، نظام تامین مالی، رویکردهای نوین مالی و حسابداری، جایگاه مدیریت مالی در نظام حسابداری و جایگاه مدیریت مالی در اقتصاد و بازارهای پولی و مالی از مهم‌ترین محورهای برگزاری این همایش است.
نیلوفر میرسپاسی افزود: با برگزاری هر چه مطلوب‌تر این همایش، زمینه‌ها و شرایط رشد و شکوفایی رشته مدیریت مالی در تعامل با ارگان‌های مالی و دانشگاهی به دست می‌آید.
وی افزود: مشارکت اندیشمندان و صاحبنظران مباحث مالی کشور، در این همایش نیز بستر مطلوبی را فراهم خواهد ساخت تا فرصتی برای تبادل نظر و هم‌اندیشی مدیران مالی، حسابداران و حسابرسان و اندیشمندان و صاحبنظران مالی و حسابداری فراهم شود و شرکت‌کنندگان با به اشتراک گذاشتن آخرین یافته‌های خود، در جست‌وجوی راهکارهای بهینه در تأمین و توسعه مالی، در رفع چالش‌های کنونی بکوشند.
این عضو هیئت علمی واحد اسلامشهر با ابراز خرسندی از استقبال گسترده پژوهشگران و اساتید در ارسال مقالات خود به دبیرخانه همایش گفت: از جمع 90 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، با توجه به ظرفیت و محدودیت زمانی، تعداد 9 مقاله دارای اولویت بالاتر برای ارائه حضوری و سخنرانی، 9 مقاله برای ارائه پوستر و 23 مقاله جهت درج در مجموعه مقالات همایش معرفی شده است.
نخستین همایش منطقه‌ای رویکردهای نوین در دانش مدیریت مالی واحد اسلامشهر توسط معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول