اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

فرصت انتخابات نباید به تهدید تبدیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: فرصت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نباید خدای نکرده به تهدید تبدیل شود.

فرصت انتخابات نباید به تهدید تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان شهرستان فیروزکوه، با بیان اینکه در آینده نزدیک طرح ملی مهمی را در شهرستان فیروزکوه خواهیم داشت و آن هم، برگزاری انتخابات مجلس است که باید با همکاری همه مسئولان و مردم به خوبی اجرایی شود، اظهار داشت: باید فضای جامعه را با توجه به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نشاط و مردم را نسبت به آینده امیدوار کرد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: افشارنادری انتخابات مجلس را در حقیقت تجلی اراده مردم توصیف کرد و افزود: در این انتخابات مردم به خوبی و آزادانه افکار و مطالبات خود را متبلور می‏سازند و این بسیار مهم است که مشارکت حداکثری مردم را در برنامه‏ها داشته باشیم.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در نماز عید سعید فطر، دیدارهای مختلف با کارگزاران نظام و همچنین اخیراً در سفر به کرمانشاه تاکیدات متعددی در رابطه با جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی داشتند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: انتخابات در هر رده و هر زمانی که برگزار شود، پایه‏های نظام اسلامی را بیشتر تثبیت می‏کند و همواره باید مراقب بود که این فرصت خدای نکرده به تهدید تبدیل نشود.
افشارنادری با بیان اینکه همه مسئولان به‌عنوان خدمت‏گزاران نظام اسلامی باید کمک کنند تا ماموریت‏های اساسی امسال به خوبی به انجام برسد، گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه‏های مختلف از جمله سرشماری و انتخابات بسیار حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: مردم باید استوار و محکم پای صندوق‏های اخذ رای بیایند و تنها در این صورت است که استحکام نظام بیش از گذشته خواهد شد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین با تاکید بر لزوم توجه به قانون‏مداری در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای حفظ منافع ملی باید همواره قانون‏مدار بود و مسیر خود را بر اساس قانون و مقررات مشخص کرد.
افشارنادری تاکید کرد: مسئولان شهرستان فیروزکوه همواره منتظر شنیدن فرمایشات رهبری هستند و در ماه‏های آینده با نزدیک شدن به انتخابات، نشست‏هایی برگزار می‏شود و با مردم در این زمینه بیشتر صحبت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره دشمنان سرسختی را پیش چشمان خود دیده است، گفت: دشمنان نظام به اشکال مختلف و با توطئه‏های متعدد ورود پیدا کرده‏اند اما به لطف خداوند متعال و همراهی مردم همه تهدیدها و نقشه‏های شوم آنها خنثی شده است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین با اشاره به بیداری اسلامی گفت: امروز تحولاتی که در جهان رخ می‏دهد و بیداری اسلامی مردم، ریشه در انقلاب اسلامی دارد اما باید دانست که دشمن هرگز بیکار نمی‏نشیند و منتظر این است که انقلاب‏های منطقه را به نوعی به نام خود مصادره کند.
افشارنادری اضافه کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی هم در زمان امام راحل و هم پس از ایشان و در دوره مدیریت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، همواره گوش به فرمان بودن ولایت و پیروی از منویات ایشان است.
وی تصریح کرد: اگر این فرهنگ استوار باقی بماند، به طور یقین از این ناحیه آسیبی نخواهیم دید و باید با بصیرت و صداقت و در چارچوب قانون عمل کرد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین بیان کرد: شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای این شهرستان باید در صورتی که افرادی به دنبال فرصت برای سوءاستفاده باشند، جلوی آنها بایستند و در انعکاس مطالب و فعالیت‏ها به گونه‏ای اقدام نکنند که هیچ کاری صورت نگرفته است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول