اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خواستار شد؛

حضور فعال مسئولان در جشن غدیر

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: مسئولان موظف به حضور فعال و پررنگ در برنامه‌های دهه غدیر هستند.

حضور فعال مسئولان در جشن غدیر
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز ظهر امروز در جلسه هماهنگی غدیر در جمع فعالان فرهنگی و مذهبی بخش آبپخش اظهار داشت: عید غدیر خم از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است و باید تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این جشن در بخش آبپخش بکار گیریم.
وی افزود: عید غدیر، عید ولایت علوی و اکمال دین نبوی است که در آن علی(ع) به عنوان ولی امت اسلامی از سوی خداوند بزرگ و بوسیله پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزیده شد.
خرم‌روز با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات دهه غدیر خاطرنشان کرد: عید غدیر افضل اعیاد امت اسلامی است و باید مراسمات و جشن‌های مختلفی که برگزار می‌شود طوری طراحی و اجرا شود که در شان و منزلت مولی متقیان امام علی (ع) باشد و نسل جوان با ماهیت واقعه غدیر آشنا شوند.
این مسئول با اشاره به وضعیت فرهنگی و مذهبی شهر و بخش آبپخش ادامه داد: آبپخش از دیرباز به دیار دارالمومنین مشهور بوده و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این بخش در تمام مراسمات مذهبی به صورت خودجوش فعالیت چشمگیر داشته‌اند.
بخشدار آبپخش تصریح کرد: امیدواریم در دهه غدیر شاهد حضور هرچه باشکوه‌تر مردم این بخش در مراسم‌ها و برگزاری مراسم های هرچه پرشورتر در مرکز بخش و روستاهای تابعه توسط عشاق ائمه اطهار (ع) باشیم.
خرم‌روز گفت: مسئولان ادارات و نهاد‌های دولتی و غیردولتی بخش موظفند نسبت به آذین‌بندی ادارات مطبوع خویش در ایام اعیاد مذهبی اقدام کنند.
بخشدار آبپخش تاکید کرد: مسئولان این بخش باید در مراسماتی که از سوی بخشداری اعلام می‌شود شرکت کنند و اگر اداره یا مسئولی در این زمینه کوتاهی کند با مدیرکل مربوط مکاتبه خواهیم کرد.
وی عنوان داشت: وقایع و حوادث غدیر باید به نسل جوان منتقل شود تا نسل‌های آینده نیز به طور کامل از دستاوردهای بزرگ عید غدیر خم آگاه شوند.
خرم‌روز افزود: واقعه غدیر به معنای وجدان بشریت است که انسان را به آرامش و تفکر در آن دعوت می‌کند و باید از تمام توان برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه بهره‌بریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول