اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی بردخون:

غدیر بیمه کننده اسلام است

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات اسلامی بردخون گفت: غدیر مهم‌ترین رویداد در جهان اسلام و بیمه کننده آن است.

غدیر بیمه کننده اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی ظهر امروز در جلسه ستاد غدیر بردخون با اشاره به جایگاه غدیر اظهار داشت: در جوامع امروز هر جا دیکتاتوری ظلم می‌کند به دلیل این است که پیام غدیر را در نیافته‌اند و از احیاگر اسلام بی‌خبرند و پیام حیاتبخش آن را دیر درک می‌کنند.
وی افزود: حضرت امام راحل بارها جایگاه غدیر را متذکر شدند و مردم را بر ضد ظلم ارشاد و راهنمایی کردند و در دوران اخیر تأثیر وقایع اسلام را در بین ملت‌ها و کشورهای اسلامی می‌بینیم و بیداری عظیم اسلامی نشانه این واقعیت است.
مدیر تبلیغات اسلامی بردخون اضافه کرد: در اجرای برنامه‌های غدیر و ولایت امام علی(ع) و اهل‌بیت باید همه مردم و مسئولان مشارکت و همراهی کنند و آن را بزرگ و گرامی بدارند و با پوشش تبلیغی وسیع و حضور روحانیون و مبلغان دینی در محافل، مساجد و حسینیه‌ها رنگ و بوی ولایی به منطقه دهیم.
سعیدی یادآورشد: اجرای مسابقاتی که بار معنوی و دینی دارد و هماهنگی با روحانیون برای تشکیل جلسات بحث و گفت‌وگو، ارتباط با مداحان و ذاکران اهل‌بیت، هماهنگی برای بروز و ظهور باطنی این واقعه بزرگ‌بین مردم، ارتباط با اهل سنت، ساماندهی برنامه‌های هیئت‌های مذهبی می‌تواند در این ایام موجب حرکت خیزشی شود که نتایج مؤثری به همراه داشته باشد و موجب تقویت اعتقادات، باورهای مردمی و عمومی نسبت به این موضوع مهم می‌شود.
وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های دهه ولایت و ایام غدیر منحصر به گروه یا فرد خاصی نیست و همه باید خود را مسئول بدانند و جزیی از وظیفه و رسالت خود به حساب آورند زیرا تبیین فلسفه غدیر و ولایت دشمنان قسم خورده اسلام را مأیوس می‌کند و موجب نشاط اسلام و مسلمین می‌شود.
سعیدی خاطرنشان کرد: دهیاران، شوراهای اسلامی، هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و اماکن مقدس و امامزاده‌ها باید همکاری خوبی در این ایام با هم داشته باشند تا مردم غدیر را در وجود و ضمیر خود باور کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول