اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد زنجان تاکید کرد:

حمایت از آثار شاعران و نویسندگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد زنجان گفت: آثار ادبی و هنری شاعران و نویسندگان شاخص و فاخر است که باید با حمایت‌های بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حمایت از آثار شاعران و نویسندگان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغرجاهدی ظهر امروز در مراسم شب شعر ترکی بیرفینجان اظهار داشت: شاعران گنجینه‌های فرهنگی کشور محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه باید از گنجینه‌های فرهنگی کشور حفظ و نگهداری کنیم، تصریح کرد: یکی از وظایف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ارج نهادن به مقام شاعران و نویسندگان است.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زنجان با اشاره به اینکه شاعران و نویسندگان از ستون‌های اصلی فرهنگی هستند، تصریح کرد: آثار ادبی و هنری شاعران و نویسندگان  شاخص و فاخر است که باید با حمایت‌های بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی با دعوت حاضران و شاعران و نویسندگان به وحدت و یکپارچگی خاطرنشان کرد: همه سعی اداره ارشاد و فرهنگ شهرستان حمایت از هنرمندان است.
جاهدی با بیان اینکه سعی می‌شود گامی هر چند کوچک برای شاعران و نویسندگان شهرستان برداشته شوند، بیان کرد: شاعران و نویسندگان غنیمت‌های فرهنگی جامعه محسوب می‌شوند که نیازمند همکاری دو جانبه است.
وی قول مساعد برای چاپ کتاب اشعار دست جمعی شاعران را به حاضرین داد.
در ادامه برنامه بیست نفر از شاعران اشعار خود را قرائت کردند.
همچنین اجرای تک نوازی بالابان توسط آشیق حجت خدابنده و اجرای  گروه موسیقی (تایماز) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
در این برنامه از شش نفر از شاعران پیشکسوت زنجان تقدیر و تجلیل شد.
احمد صادقی‌، هوشنگ جعفری‌،عباس آقابابایی‌،عبدالله مرادی‌، عبدالله فرجی و ثریا بخشی در این مراسم تجلیل شدند.
همچنین هنرجویان روشندل کودک و نوجوان خانه امید آموزشگاه شهرزاد اصولی، با حضور جاهدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با ارائه 16 اثر نفر با هدف نمایش توانمندی‌های هنرجویان افتتاح و برگزار شد.
در حاشیه این نمایشگاه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با تقدیر از بانیان این نمایشگاه افزود: ارج نهادن به آثار هنرمندان و نمایش آثار آنها موجب تشویق و ترغیب هنرمندان است.
جاهدی با بیان اینکه حمایت از هنرمندان در اولویت‌های فرهنگ و ارشاد است، تصریح کرد: امیداورم برگزاری این نمایشگاه‌ها ادامه یابد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول