اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

شوراها پارلمان منطقه‌ای هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: شوراها در سطح کشور یک پارلمان منطقه‌ای هستند و مردم سالاری دینی مدنظر حضرت امام خمینی (ره) با کارآمدی شوراها تحقق پیدا می‌کند.

شوراها پارلمان منطقه‌ای هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عفت شریعتی ظهر امروز در سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: شوراها در تصمیمات کلان کشور تأثیر‌گذار هستند و البته در تمام انتخابات این تدثیرگذاری را دارند.
وی افزود: در آینده‌ای نزدیک اعضای کمیسیون شوراها به مشهد می‌آیند تا از نزدیک با اعضای شوراها دیدار داشته باشند و امیدواریم مسایل و مشکلات را در آن جلسه بازگو کنند تا برای حل آنها اقدام شود، همچنین این تعاملات بین اعضای شوراها و نمایندگان مجلس باید بیشتر شود.
هادی ذاکری، مدیرکل اداره آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی با اشاره به این نکته که آمار چراغ راه برنامه‌ریزی است، اظهار داشت: همه به این باور رسیده‌اند که منابع ما همیشه محدود و مصارف نامحدود است و به همین دلیل لاجرم و به خاطر اینکه از منابع نهایت بهره‌وری شود نیاز به آمار است.
وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم در برنامه‌ریزی‌ها موفق باشیم باید آمار و اطلاعات داشته باشیم، تصریح کرد: اگر آمار وجود نداشته باشد امکان حرکت نیست اما باید این آمار دقیق، صحیح و به هنگام باشد تا بتوان برنامه‌ریزی 100 درصدی را روی آن انجام داد.
مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی با تأکید بر اینکه مطمئن‌ترین راه برای نیل به آمار دقیق و صحیح و به هنگام، سرشماری است، افزود: چون آمارگیران و مأموران به یکایک خانوارهای موجود در سطح کشور در شهرها و روستا‌ها سر می‌زنند اطلاعات دقیقی را از طریق چهره به چهره و گفتمان می‌توانند کسب کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول