اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش چناران:

800 نفر عضو شوراهای دانش‌آموزی در چناران انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش چناران گفت: با برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی 800 دانش‌آموز به عنوان اعضای شورا انتخاب شدند.

800 نفر عضو شوراهای دانش‌آموزی در چناران انتخاب شدند
حسین صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: در مجموع مدارس شهرستان 13 هزار دانش آموز به پای صندوق‌های رای رفته و افراد خود را جهت تصدی شورای دانش‌آموزی برگزیدند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش چناران افزود: انتخابات در 160 مدرسه شهرستان و از سوم ابتدایی تا چهارم دبیرستان دانش آموزان به پای صندوق‌های رای رفتند.
وی ادامه داد: از تعداد 800 نفر 5 نفر منتخب شهرستان هستند که به استان معرفی و از استان نیز تعدادی به مجلس دانش‌آموزی راه پیدا می‌کنند.
صالحی بیان کرد: خود باوری، رشد خلاقیت، مسئولیت‌پذیری، زمینه برای تکریم عملی اعتماد به نفس و رشد توانمندی‌های دانش‌آموزان از اهداف انتخابات شوراهای دانش‌آموزی است.
معاون آموزش و پرورش چناران گفت: اعضای شورای دانش آموزان ارتباط بین مدیر و آموزگاران هستند و مجموعه آموزش و پرورش به منتخبان بها می‌دهد که در رشد و توسعه علمی دانش‌آموزان کمک کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول