اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی محمودآباد اعلام کرد:

لطمه فراوان بازار هفتگی به بازاریان محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی محمودآباد گفت: بازار هفتگی به بازاریان محمودآباد لطمه فراوان می‌زند.

لطمه فراوان بازار هفتگی به بازاریان محمودآباد
نورالله قلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد، عدم اجرای درست بازار هفتگی را به نبود نظارت کافی از سوی شهرداری و شورای اسلامی دانست.
وی بیان کرد: این ناهماهنگی و بی‌توجهی لطمه‌های بزرگی به بازاریان و کسبه وارد می‌کنند و جا دارد مسئولان ذیربط شهرستان وارد عمل شوند.
رئیس مجمع امور صنفی مشترک شهرستان محمودآباد با بیان اینکه هدف از برگزاری بازارچه‌های هفتگی ارائه محصولات روستائیان است، تصریح کرد: هیچگونه نظارتی در این باره از سوی شهرداری و شورا صورت نپذیرفته و این در حالی است برای کوچک‌ترین اتفاق و یا رویدادها و تصمیم‌ها، جلسه تشکیل می‌شود.
قلی‌زاده تصریح کرد: این مشکل و درخواست بازاریان و کسبه را بارها به مسئولان شهرستان گوشزد کردیم ولی تاکنون هیچگونه تصمیمی صورت نپذیرفته است.
رئیس مجمع امور صنفی مشترک شهرستان محمودآباد تصریح کرد: اگر شهرداری و شورا وارد عمل نشوند و این مشکل را حل نکنند بازاریان شهرستان کار خود را تا روشن شدن تکلیفشان تعطیل می‌کنند تا به این خواسته کوچک ولی تاثیرگذار دست یابند.
رئیس مجمع امور صنفی محمودآباد به شهرداری و شورا بیان کرد: کارت شناسایی ویژه دست‌فروشان محصولات محلی و سنتی طراحی شود و در اختیار افرادی که شرایط  آن را دارند قرار گیرد تا ضوابط مناسب برای سروسامان بخشی به این نوع بازارهای محلی انجام گیرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول