اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران آتش‌نشانی؛

آتش‌سوزی بازار بزرگ چرم تبریز مهار شد/ آتش‌ سوزی تلفات جانی نداشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز گفت: در حال حاضر آتش‌سوزی بازار بزرگ چرم تبریز مهار شده و عملیات لکه‌گیری بازار چرم در حال انجام است تا حریق به صورت کامل مهار شود.

آتش‌سوزی بازار بزرگ چرم تبریز مهار شد/ آتش‌ سوزی تلفات جانی نداشت
انوشیروان کرمانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره آتش‌سوزی اظهار داشت: حادثه آتش‌سوزی در بازار بزرگ چرم تبریز واقع در خیابان دارایی در ساعت 6:36  دقیقه صبح امروز به این سازمان اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله نیروهای ایستگاه یک به محل اعزام و پس از رسیدن به علت گستردگی حریق درخواست نیروی کمکی کردند که چهار ایستگاه دیگر به شماره‌های‌ 11، 10، 7 و سه به همراه خودروهای تانکر و تجهیزات نردبان به محل اعزام شدند.
کرمانی‌نژاد ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی از سه سمت، جبهه غربی ورودی مجتمع خیابان دارایی، جبهه جنوبی بازار حرمخانه و جبهه شمالی پارکینگ سبلان سریعا مشغول عملیات شده و  مانع از سرایت و گستردگی بیش از حد شدند.
وی اضافه کرد: در این حادثه تعداد پنج باب مغازه و اجناس واقع در راهروها و گچ‌کاری راهروها در آتش سوخته و خسارت دیدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز گفت: در حال حاضر عملیات لکه‌گیری بازار چرم در حال انجام است تا حریق به صورت کامل مهار شود.
وی افزود: این آتش سوزی تلفات جانی نداشته و علت حادثه و میزان خسارات وارده به این بازار در دست بررسی است که به زودی اعلام می‌شود.   
کرمانی‌نژاد یادآور شد: در این حادثه نیروهای انتظامی، پلیس راهور، اورژانس، شرکت گاز و برق و عوامل شهرداری منطقه یک در محل حضور و همکاری تنگاتنگ داشتند.
وی تصریح کرد: علت حریق از طرف کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.
در سه سال گذشته این سومین بار است که این بازار دچار حریق و آتش‌سوزی می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول