اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خبر داد:

راه‌اندازی نخستین بازارچه محلی در شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از راه‌اندازی نخستین بازارچه محلی توزیع میوه و تره‌بار در سطح این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی نخستین بازارچه محلی در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: مجوز احداث و راه‌اندازی نخستین بازارچه محلی در سطح شهرستان شوشتر از سوی شورا صادر شد و به این ترتیب مقدمات راه‌اندازی آن فراهم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر دارای استعداد‌های زیادی برای توسعه است، گفت: اینگونه بازارچه‌ها در مدت زمان کوتاهی برپا می‌شود و می‌تواند تاثیر شگرفی در معیشت، رفاه و ... در سطح شهرستان داشته باشد و باید احداث چنین مراکزی در شهرستان در دستور کار قرار گیرد.
این عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به تاثیر زیاد این بازارچه خاطرنشان کرد: این بازارچه در منطقه فرهنگ‌شهر احداث می‌شود و می‌تواند تاثیر زیادی در کوتاه شدن مسیر تردد مردم به سطح شهرستان برای خریدهای روزانه داشته باشد و با احداث این بازارچه، اقدام مناسبی در تمرکز زدایی از هسته مرکزی انجام خواهد گرفت.
سلطانیان با تاکید بر اینکه در این بازارچه شهرداری شوشتر نیز مشارکت دارد، تاکید کرد: در این بازارچه شهرداری با آورده زمین و اداره تعاون روستایی با احداث بازارچه به صورت پیش ساخته با یکدیگر مشارکت می‌کنند.
این عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر بیان کرد: این بازارچه محلی در زمینی به مساحت 900 متر مربع احداث می‌شود و قرار است بیش از 45 غرفه برای عرضه میوه و تره‌بار را در خود جای دهد.
 این نخستین بازارچه محلی در شهرستان شوشتر است که میوه و تره‌بار را توزیع می‌کند در حال حاضر، مردم برای تهیه این اقلام باید به مرکز شهر مراجعه کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول