اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان خبر داد:

فعالیت 360 مامور سرشماری در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان زنجان گفت: در حال حاضر 360 مامور سرشماری در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 360 مامور سرشماری در زنجان
ذکرالله کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن به تبع کشوری به مدت 21 روز در شهرستان زنجان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: سرشماری برداشتن گامی به سوی اعتلا و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است.
معاون فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه اجرای سرشماری عمومی کار بسیار بزرگی است، افزود: اجرای سرشماری نیازمند بودجه و نیروی انسانی بسیاری است.
وی با اشاره به اهمیت بسیار سرشماری در پیشرفت و آبادانی کشور یادآور شد: همه افراد جامعه باید همکاری‌های لازم را در زمینه اجرای هرچه بهتر سرشماری کمک کنند.
کاظمی همچنین با اشاره به نقش بسیار مهم مسئولان در اجرای هر چه منسجم‌تر سرشماری ادامه داد: مسئولان می‌توانند با فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز برای سرشماری همکاری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.
وی با بیان اینکه سرشماری عمومی یکی از عمده‌ترین راه‌های شناخت ویژگی‌های کشورهاست، افزود: این امر موجب کنترل و ارزیابی خدمات و فعالیت‌های ملی و منطقه‌ای می‌شود.
معاون فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه سرشماری همواره مورد توجه دولت‌هاست، ادامه داد: این امر موجب جمع‌آوری ویژگی‌های عمده جمعیتی در کشورها می‌شود.
وی با بیان اینکه تا کنون شش سرشماری در کشور اجرا شده است، اضافه کرد: نخستین سرشماری در کشور در سال 1335 برگزار شده است.
کاظمی با اشاره به اینکه سرشماری در دوره‌های قبل هر 10 سال یکبار اجرا می‌شد، ادامه داد: کاهش زمان سرشماری از 10 سال به پنج سال با درایت رئیس جمهور و با همکاری مسئولان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در همه کشورهای توسعه یافته سرشماری عمومی هر پنج سال یک بار اجرا می‌شود، افزود: کشور ایران در موقعیت فعلی در حال گذر به سوی توسعه است و انجام سرشماری گام بلندی به منظور رسیدن به توسعه است.
معاون فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 700 نفر  در رده‌های اجرایی و ستادی کار سرشماری را انجام می‌دهند، گفت: همچنین 360نفر نیز به عنوان مامور سرشماری در شهرستان زنجان فعال هستند.
وی بیان کرد: همچنین 120 خودرو نیز کار انتقال افراد را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول