اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد؛

تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های فولاد در فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس بر تسریع در ساخت کارخانه‌های فولاد در این استان تاکید کرد و گفت: با تشکیل گروه‌های کارشناسی به دنبال رفع مشکلات این کارخانه‌ها هستیم.

تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های فولاد در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین شامگاه چهارشنبه‌ در حاشیه بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از صنعتگران استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر انجام مراحل ساخت و ساز کارخانه‌های فولاد به کندی پیش می‌رود که نیازمند اعتبار بانکی برای تسریع در اجرای طرح هستند.
صادق عابدین بیان کرد: با تشکیل گروه‌های کارشناسی به دنبال رفع مشکلات این کارخانه‌ها هستیم و امیدواریم هرچه زودتر مشکل آنان نیز رفع و در انجام مراحل ساخت تسریع شود.
وی همچنین در مورد کارخانه خودروسازی پارس در شهر شیراز نیز ابراز داشت: مقرر شده است که صاحبان سهام این کارخانه، سهام خود را آورده تا فعال‌سازی آن انجام گیرد.
استاندار فارس تصریح کرد: امروز برای رسیدن به رشد و بالندگی در صنایع باید صنعتگران خود همت بالایی داشته باشند تا به سودآوری‌های بالایی دست یابند.
نماینده عالی دولت با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری با صنعتگران در رفع مشکلات آنان هستیم اضافه کرد: دو هفته گذشته با 13 نفر از صنعتگران جلسه‌هایی را برای رفع مشکلات آنان برگزار کردیم که پس از گذشت دو هفته مشکل شش صنعتگر برطرف شد.
صادق عابدین خاطرنشان کرد: رفع مشکل هفت صنعتگر دیگر نیز نیازمند زمان برای رفع آن بوده است که از متولیان درخواست کمک کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: 11 صنعتگر جدید نیز برای رفع مشکل به استانداری مراجعه کرده و با مشکلات مالی و بانکی مواجه هستند که مشکلات آنان نیز بررسی و رفع می‌شود.
استاندار فارس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از سفر نمایندگان هیئتی پاکستانی در هفته آینده برای تامین برخی نیازهای ایالت خود و فعالیت‌های تجاری به استان فارس خبر داد و بیان کرد: در زمینه سرمایه‌گذاری‌های خارجی و حمایت از آن در استان فارس نیز هفته آینده میزبان سفیر قطر در جمهوری اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول