اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تخفیف 50 درصدی به صنعتگران ایزدخواست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: به منظور تشویق سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی ایزدخواست آباده، به نخستین صنعتگرانی که در این شهرک سرمایه‌گذاری کنند، 50 درصد تخفیف اختصاص می‌یابد.

تخفیف 50 درصدی به صنعتگران ایزدخواست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی همت بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ارائه این تخفیف با هدف تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی در این شهرک جدید صنعتی صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: بر این اساس به پنج سرمایه‌گذار نخست که در این شهرک زمین دریافت می‌کنند تخفیف 50 درصدی ارائه و در پرداخت میزان حق انتفاع نیز شامل پرداخت اقساطی می‌شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه با استقرار واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی ایزدخواست زمینه توسعه صنعتی این منطقه در شمال استان فارس فراهم می‌شود، افزود: شهرک صنعتی ایزدخواست که یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان فارس است در این اواخر به مرحله واگذاری زمین رسیده و هم‌اکنون نیز آماده واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت در این منطقه است.
وی اضافه کرد: این شهرک به مساحت 95 هکتار ظرفیت استقرار 90 واحد صنعتی با اشتغالزایی یک‌هزار نفر را دارد.
این مسئول تصریح کرد: با استقرار واحدهای صنعتی در فاز نخست این شهرک صنعتی، امکانات زیربنایی نیز تکمیل می‌شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس ادامه داد: هم‌اکنون علاوه بر مراحل زیرسازی و جدول‌گذاری، شبکه برق نیز در این شهرک اجرا و شبکه آب نیز در حال انجام است.
همت در ادامه خاطرنشان کرد: برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی واگذاری زمین با تخفیف ویژه در اقساط 30 ماهه به متقاضیان واگذار می‌شود.
وی افزود: با توجه به موقعیت ایزدخواست در شمال استان و ظرفیت‌های منطقه، آماده حمایت کامل از سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی در این منطقه هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار امیدواری کرد که جذب سرمایه‌گذاری و توسعه شهرک صنعتی ایزدخواست سبب اشتغال پایدار و رشد تولید در این منطقه شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول