اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی تاکید کرد:

ملت ایران غمخوار زلزله‌زدگان ترکیه هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ملت ایران به ویژه مردم آذربایجان غربی غمخوار زلزله‌زدگان وان ترکیه هستند.

ملت ایران غمخوار زلزله‌زدگان ترکیه هستند
یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه در یکم آبان‌ماه زلزله‌ای در استان وان ترکیه رخ داد، اظهار داشت: ملت ایران و ترکیه در برهه‌های تاریخی و در طول رویدادهای سیاسی و اجتماعی بارها وحدت خود را به اثبات رساندند به طوری‌که در هفته جاری نیز به دلیل وقوع زلزله هدایا و کمک‌های مردم به طور مستمر ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه مسئولان بر همدلی ملت ایران صحه می‌گذارند، افزود: روز گذشته نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه از ستاد پشتیبانی کمک‌رسانی به زلزله زدگان شرق ترکیه بازدید به عمل آوردند و با حضور یافتن در جمعیت هلال احمر خوی بر تداوم روابط دوستانه با این کشور همسایه تاکید کردند.
این مسئول خاطرنشان کرد: این گروه در بازدیدی که از روند کمک‌رسانی و محموله‌های ارسالی به عمل آوردند توضیحات لازم را هم در مورد خدماتی که ارائه شده همچنین نحوه کمک‌رسانی و پشتیبانی عملیات از سوی مسئولان ستاد پشتیبانی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی دریافت کردند.
وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه در این بازدید از همه امدادگران هلال احمر به دلیل حجم وسیع کمک‌رسانی و ارسال به موقع هدایای مردمی قدردانی کردند و تشکیل ستاد پشتیبانی برای کمک‌رسانی مطلوب را در راستای توسعه روابط اقدامی موثر دانستند.
زینال‌پور در بخشی دیگری از سخنان خود به بازدید اعضای کنسول‌گری ترکیه از ستاد پشتیبانی عملیات کمک‌رسانی اشاره کرد و گفت: این مقامات با حضور در جمعیت هلال احمر خوی از نزدیک به روند کمک‌رسانی به مردم خود آگاه شدند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول