اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

وزیر ورزش و جوانان از استادیوم بیرجند بازدید کرد

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز از استادیوم 15 هزار نفری بیرجند بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان از استادیوم بیرجند بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه‌های هیئت دولت در بیرجند در ابتدای برنامه کاری خود به سرکشی از بزرگ‌ترین پروژه ورزشی خراسان جنوبی یعنی استادیوم 15 هزار نفری بیرجند رفت.
جعفر قدیری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این بازدید با تاکید بر اینکه هر چه سریع‌تر زیر ساخت‌های این پروژه بزرگ عملیاتی و اجرایی شود، گفت: این پروژه باید با بهره‌مندی از تمامی ظرفیت پیمانکار در دهه فجر امسال یا اواخر اسفندماه به بهره‌برداری برسد تا شاهد استفاده عموم علاقه‌مندان به ویژه ورزشکاران فوتبالیست باشیم.
معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز با اشاره به مشکلات پیش آمده برای احداث ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند گفت: کمبود بودجه دلیل کندی ساخت ورزشگاه بیرجند است.
حامد کمیلی بیان کرد: علت عقب افتادن ورزشگاه بیرجند کمبود بودجه و اعتبار پروژه به مدت یک سال و همچنین کشمکش بین شهرداری و وزارت بر سر زمین در حدود سه ماه و به خاطر کمبود سیمان بود.
وی افزود: اکنون این پروژه و دیگر پروژه‌های بخش ورزش استان با سرعت بیشتری در حال اجرا است و به زودی شاهد افتتاح تنها ورزشگاه 15 هزار نفری استان خواهیم بود.
محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان خراسان جنوبی که به منظور دیدار با جامعه ورزش، افتتاح و بهره‌برداری از چهار پروژه ورزشی و پیگیری مسایل ورزشی استان به بیرجند آمده بود، بامداد امروز با مسئولان ستادی و روسای هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها نیز دیدار کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول