اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار بوشهر:

ناامیدی در عرصه مبارزه با مواد مخدر جایی ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در عرصه مبارزه با مواد مخدر ناامیدی جایی ندارد و این مبارزه باید تداوم داشته باشد.

ناامیدی در عرصه مبارزه با مواد مخدر جایی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش چهارشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: مقاومت، پایداری، صبر و تداوم کار در مبارزه با اعتیاد امری ضروری است.
وی با بیان اینکه مواد مخدر و روان گردان‌ها زلزله‌های خاموش هستند، افزود: مبارزه با مواد مخدر یک جریان آرام و طویل المدت است و حرکت‌های انفجاری به صورت موجی نتیجه‌بخش است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: چون آفت اعتیاد به آرامی و خزنده در خانواده و جامعه رسوخ می‌کند بنابراین با صبر و حوصله و آرامش باید با آن مبارزه کرد.
جهانبخش خاطرنشان کرد: باید به سمتی برویم که مدار اطلاع رسانی و آگاه سازی را آغاز و تکرار کنیم تا به نتایج مطلوب در مبارزه با مواد مخدر برسیم.
وی بیان کرد: مبارزه با زلزله خاموش حرکت جامع، حساب شده، کارشناسی شده و دانش بنیان را می‌طلبد که این موارد کاملا بر مدار علمی می‌چرخند.
استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در پارس جنوبی گفت: مبارزه با ناهنجاری‌ها به ویژه مواد مخدر در پارس جنوبی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و همیشه باید در دستور کار شورای مبارزه با مواد مخدر و شورای فرهنگ عمومی باشد.
جهانبخش اضافه کرد: یکی از مراکز تاثیرگذار در امر مبارزه با مواد مخدر، مراکز ترک اعتیاد است که ایجاد چند مرکز در بوشهر در دستور کار است.
وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت مبارزه با مواد مخدر، لازم است هر ماه یکی از فرمانداران در این نشست گزارش عملکرد خود در حوزه مبارزه با مواد مخدر را به شورا ارائه کند.
استاندار بوشهر با اشاره به نقش رسانه‌ها در مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: رسانه‌ها مسائل فرهنگی و دغدغه‌های خانواده‌ها در ارتباط با این معضل خانمان‌سوز را در راستای مبارزه با مواد مخدر بیشتر تبیین کنند.
جهانبخش تاکید کرد: در سالی که انتخابات مجلس در کل کشور برگزار می‌شود از رسانه‌ها انتظار داریم بیش از گذشته به مقوله فرهنگ، خانواده، مبارزه با مواد مخدر توجه داشته و به سمت فرهنگ سازی برای مبارزه با مواد مخدر و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب حرکت کنند.
در این نشست شماری از اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با مسائل مطرح شده پیرامون مبارزه با مواد مخدر در استان بیان کردند.
همچنین غلامحسین خسروی فرماندار دشتستان طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان دشتستان منصوب شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول