اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس هرمزگان صورت گرفت؛

کشف 400 کیلو مواد مخدر در پی عملیات‌های متعدد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با بیان اینکه در روزهای اخیر توسط این پلیس عملیات‌های متعددی در امر مقابله با قاچاقچیان مواد صورت گرفته است از کشف 400 کیلو و 490 گرم مواد مخدر خبر داد.

کشف 400 کیلو مواد مخدر در پی عملیات‌های متعدد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید احمد خدایی در حاشیه نشستی خبری با بیان جزئیات عملیات‌های دو روز آخر هفته پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان، اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه گوهران بشاگرد روز گذشته از جابه‌جایی و انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچیان به وسیله موتورسیکلت مطلع و به محل و مسیر تردد قاچاقچیان واقع در دوراهی روستای "ناگرد" به "دستگرد" اعزام که پس از تعقیب و مراقبت، قاچاقچیان را که مشغول بارگیری مواد مخدر بودند مشاهده که به محض رویت ماموران با رها کردن مواد با موتورسیکلت اقدام به فرار کردند که دستگیری آنان میسر نشد و در بازرسی از محل 20 کیلوگرم تریاک کشف و به یگان منتقل کردند.

* 405 حامل 10 کیلو مواد بود
وی در ادامه بیان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی کنجی خمیر نیز طی عملیاتی دیگر حین کنترل خودروهای عبوری محور کهورستان به لارستان به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و متوقف و در بازرسی از آن 9 کیلو و 750 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و در این رابطه دو نفر راننده و سرنشین خودرو دستگیر کردند.

* قاچاقچیان خودروی خود را به آتش کشیدند اما دستگیر شدند
وی در ادامه تشریح عملیات‌های پلیس گفت: ماموران انتظامی پاسگاه فارغان حاجی‌آباد نیز حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو پراید به رانندگی و سرنشینی دو  نفر مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به  فرمان پلیس و افزایش سرعت خود اقدام به فرار کرد.
این فرمانده انتظامی افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متواری به یک درخت برخورد و قاچاقچیان قبل از رسیدن ماموران خودرو را به آتش کشیده و از محل متواری شدند که با تلاش پلیس قاچاقچیان بنام "الف الف" و "ع الف" دستگیر و در بازرسی به عمل آمده 44 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان همچنین اضافه کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان خمیر نیز ساعت 22 شب گذشته حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و متوقف و در بازرسی دقیق و فنی از آن 17 کیلو و 240 گرم تریاک در 35 بسته که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
خدایی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر لنگه نیز در روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی از قصد انتقال مواد مخدر توسط قاچاقچیان با یک دستگاه خودرو زانتیا از محور اصلی لنگه به خمیر مطلع و پس از بررسی صحت موضوع به محل و مسیر تردد خودرو اعزام و حین کنترل محور و خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی برکه سفلین به یک دستگاه خودرو زانتیا سفید رنگ مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودرو به سمت روستای سایه خوش اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز در نخلستان‌های اطراف روستا خودرو متوقف و در بازرسی به عمل آمده 260 کیلو تریاک کشف و ضبط شد.
این مسئول انتظامی یادآور شد: ماموران انتظامی پاسگاه سرنی میناب حین کنترل محور اصلی در جلو پاسگاه به یک دستگاه خودرو پژو 206 سفید رنگ مشکوک و متوقف و در بازرسی دقیق از خودرو 33 کیلو گرم تریاک و 16 کیلو گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و دو نفر را دستگیر کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول