اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت:

بهترین روش‌ها برای مبارزه با مواد مخدر ارائه شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: باید بهترین روش‌ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر و عوامل تهیه، توزیع و فروش ارائه و اجرا شود.

بهترین روش‌ها برای مبارزه با مواد مخدر ارائه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مهریار سعیدی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر جیرفت اظهار داشت: وقتی صحبت از مبارزه با مواد مخدر می‌شود، باید بهترین روش‌ها در این زمینه ارائه و برای عاملان تهیه، توزیع و فروش نیز جرائم سنگینی در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه قانون صریحی برای مبارزه با افراد معتاد نیست، افزود: در این بخش مبارزه اصلی با تولیدکنندگان و فروشندگان است و حدود 60 درصد مرزها به صورت کامل بسته و40 درصد توسط نیروی انتظامی و سپاه کنترل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسیر مواد صنعتی مشخص نیست و وسایل تولید مواد صنعتی در بازار فراهم است، تصریح کرد: در شهرستان جیرفت بیش از 10 خانه که محل تولید مواد صنعتی بود، شناسایی و پلمپ شده است.
سعیدی گفت: یک نمایشگاه در مدارس در زمینه پیشگیری از مواد مخدر برپا شد و نیاز امروز تبلیغات است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.
دادخدا حسینی معاون فرماندار جیرفت اظهار داشت: دشمن با انگیزه‌های اقتصادی برنامه‌ها و بحث مواد مخدر را رواج داده است و آسیب‌های مواد مخدر بخشی از ملت که قشر جوان است را شامل می‌شود.
وی ابراز داشت: در بحث ترور و تروریسم تنها یک فرد مورد هدف قرار می‌گیرد اما در بحث دخانیات ما در مسیر مواد مخدر قرار گرفتیم و سپر دفاعی برای کشورهای دیگر هستیم.
حسینی خاطرنشان کرد: باید در بحث درمان، مقابله و پیشگیری برنامه داشته باشیم و بدانیم که مواد مخدر از شکل سنتی به شکل صنعتی تغییر یافته و آثار مخرب‌تر و ویرانگری دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول