اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم خبر داد:

کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر در جهرم

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر در جهرم کشف شده است.

کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمد داوود ملکوتی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهرم اظهار داشت: مواد مخدر و توسعه روزافزون آن امروز به عنوان یکی از معضلات مهم اجتماعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت مبارزه با مواد مخدر افزود: مبارزه مسئولان نظام جمهوری اسلامی با مواد مخدر یک حرکت بزرگ جهادی و بسیار عمیق در راه پیشرفت ملت ایران است.
فرماندار جهرم از کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر در شش ماهه نخست سال جاری در جهرم خبر داد و ابراز داشت: با کشف این مقدار از مواد مخدر 400 نفر نیز دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه یک‌هزار و 200 نفر از 3 هزار و 300 نفر جمعیت زندانی در جهرم به دلیل جرایم مواد مخدر است، خاطرنشان کرد: سیاست کسانی که قصد دارند از طریق مواد مخدر به کشور و جامعه ضربه بزنند، متناسب با شرایط تغییر می‌کند و نوع مبارزه با آن‌ها نیز دچار تغییر و تحول می‌شود.
فرماندار جهرم همچنین با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح و هدایت جوانان در سایه اندیشه اسلام ناب محمدی (ص)، توطئه‌های دشمنان برای آسیب زدن به قشر جوان کشورمان را یادآور شد و تصریح کرد: وظیفه همگان است که در راستای خنثی کردن توطئه‌ها و دور ساختن آفت‌ها از مسیر زندگی جوانان گام بردارند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول