اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خواف در مجلس:

جشنواره راه روشن به دنبال شناسایی ریشه‌های وقوع جرم باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خواف در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان برگزارکننده جشنواره ملی فرهنگی، هنری راه روشن به دنبال شناسایی ریشه‌های وقوع جرم باشند.

جشنواره راه روشن به دنبال شناسایی ریشه‌های وقوع جرم باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری راه روشن، محمدرضا سجادیان با بیان این مطلب اظهار داشت: برگزارکنندگان جشنواره‌های پیشگیری از وقوع جرم باید شعار پیشگیری بهتر از درمان را به مرحله عمل برسانند.
وی تصریح کرد: در این راه باید تمام رسانه‌ها تلاش خود را انجام دهند تا جشنواره راه روشن که به دنبال شناسایی ریشه‌های وقوع جرم در اجتماع است به هدف نهایی خود که کاهش وقوع جرائم در جامعه است دست یابد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اقداماتی که می‌توان برای پیشگیری از وقوع جرم انجام داد خاطرنشان کرد: باید از تمام ابزارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای برای رسیدن به این هدف استفاده کرد و هنر در این بین موثرتر است.
سجادیان ادامه داد: با توجه به اینکه مردم با هنر و هنرمند رابطه خوبی دارند می‌توانند در پیشگیری از وقوع جرم تاثیرگذار باشند، و این هنر می‌تواند در زمینه‌های ساخت انیمیشن، تیزر تلویزیونی، مقاله نویسی و نیز عکس و کاریکاتور باشد.
نماینده مردم خواف در مجلس افزود: نباید با این فکر که پیشگیری از وقوع جرم مختص به قوه قضاییه و مسئولان قضایی و انتظامی است زندگی کنیم، بلکه بایستی تمام مسئولان و نهادها و هنرمندان در هر مرتبه و مقامی که هستند در این امر یاری کنند. 
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول