اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خواستار شد:

پرهیز از کلی‌گویی در مسائل مربوط به جوانان

خبرگزاری فارس: معاون امور دفاتر، استادان و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: باید نسخه جزئی برای هدایت جوانان جامعه ارائه و از کلی‌گویی پرهیز کرد.

پرهیز از کلی‌گویی در مسائل مربوط به جوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎‌الاسلام  علیرضا مستشاری  بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه دفاتر نهاد دانشگاه‌ها هدایت و حمایت فرهنگی، تبیین و تبلیغ دین است.
وی افزود: ایران اسلامی جوانان متعهد، متدین و فداکاری فراوانی دارد که باید نسخه جزئی برای هدایت این قشر جامعه ارائه و از کلی‌گویی پرهیز کرد.
مستشاری اضافه کرد: دانشگاه شهرکرد در طی چند سال گذشته همواره یکی از بهترین‌ دانشگاه‌های کشور برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بوده است.
معاون امور دفاتر، استادان و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری جایگاه این نهاد را ارزشمند و متعالی عنوان و یادآور شد: به همت تمامی مسؤلان باید در دانشگاه فضایی سرشار از شور و نشاط دانشجویی و با صمیمیت ایجاد شود تا نهاد نمایندگی بتواند به رسالت و وظایف خود جامه عمل بپوشاند.
وی بر ضرورت واگذاری امور فرهنگی به جوانان در دانشگاه‎ها تاکید کرد و گفت: در این مسیر دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نقشه درست راه را به جوانان نشان می‎دهد.
مستشاری با تأکید بر اینکه وظیفه دفتر نهاد درست کردن دفتر و جذب نیروی زیاد دولتی و در حوزه اجرایی نیست، گفت: دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها براساس وظایف تعریف شده خود کارهای دینی و فرهنگی انجام می‌دهند.      
وی خاطرنشان کرد: در این نهاد تلاش برای ترویج احکام اسلامی و پیگیری مطالبات رهبری با جدیت پیگیری می‎شود و مسئولان نهاد با شور دانشجویی، این موضوع را هدایت و نظارت می‌کنند.
مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید و سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد امروز با حضور معاون امور دفاتر، استادان و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبر کشور در تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام جعفرقلی جعفری به عنوان مسئول جدید نمایندگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام امامی تقدیر و تجلیل شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول