اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن در کنار اتاق خواب جوانان خیمه زده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خاکریز جنگ نرم دشمن در کنار اتاق خواب جوانان خیمه زده است، گفت: برای مقابله با فضاهای آلوده و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های انسانی باید با سلاح علم و ایمان به جنگ دشمن برویم.

دشمن در کنار اتاق خواب جوانان خیمه زده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، امین کمالوندی پیش از ظهر امروز در دیدار امام جمعه شهر لنده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف از جمله موضوعات فرهنگی اظهار داشت: بومی سازی مطالبات مقام معظم رهبری وظیفه همه مسئولان است.
وی افزود: سخنان و رهنمودهای رهبری چراغ راهی برای همه و راهگشا برای تمام عرصه‌های پیشرفت و ترقی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن‌چه در سخنان مقام معظم رهبری مورد تأکید بوده حفظ وحدت و دوری از اختلاف و تفرقه است که هدف اصلی دشمنان نظام است.
کمالوندی تصریح کرد: حضرت امام خطاب به سردمداران آمریکا فرمودند آمریکا از دست ما عصبانی باشد و از عصبانیت هم بمیرد که ما به تبعیت از آن بزرگوار موجبات عصبانیت این رژیم استکباری را فراهم  می‌کنیم.
وی با اشاره به توطئه‌ اختلاف افکنی دشمنان نظام در استان‌های شیعه و سنی نشین گفت: دشمنان با استفاده از حربه‌های مختلف از جمله جدایی طلبی درصدد ایجاد تفرقه در بین مسلمانان بوده ولی تاکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت‌های حضرت ولی‌عصر (عج) به مقاصد شوم خود نرسیده‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن از وحدت ملت ایران هراس دارد یادآور شد: دشمن تنها در استان‌های شیعه و سنی‌نشین به فعالیت تفرقه‌انگیز خود مشغول نیست بلکه در استان‌های تماماً شیعه نیز با مطرح کردن بحث سردسیری و گرمسیری در فکر ضربه زدن و اختلاف‌افکنی هستند.

*طرح موضوع گرمسیری و سردسیری خیانت است
کمالوندی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: (آب در آسیاب دشمن ریختن خیانت است) باید گفت، کسانی که با مطرح کردن بحث سردسیری و گرمسیری درصدد اختلاف و تفرقه بوده خائن به ملت و مردم هستند.
وی در ادامه با اشاره به مأموریت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان گفت: به تنهایی نمی‌توان در زمینه فرهنگ‌سازی و بصیرت‌افزایی موفق شد و این نیازمند همت و تلاش همگانی است که باید دو چندان شود.
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، وجود بیش از 34 مسجد در بخش لنده را نشان از ولایت‌مداری و ایمان و اعتقاد قوی مردم این سامان دانست و افزود: با توجه به اینکه شهر لنده دارالمساجد بوده و مسجد سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام است باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی تجهیزات لازم آن فراهم شود.

*دشمن در کنار اتاق خواب جوانان نیز خیمه زده است
وی با اشاره به اهداف جنگ نرم دشمنان گفت: خاکریز جنگ نرم دشمن، کنار اتاق خواب ما بوده که هر لحظه به طرق مختلف در حال نفوذ در افکار و عقاید جوانان است.
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، فضاهای آلوده مجازی و گسترش و توزیع ابزار‌آلات مستهجن را عامل به هدر رفتن سرمایه‌های انسانی خواند و افزود: ما برای مقابله با فضاهای آلوده و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های انسانی باید با سلاح محکم علم و ایمان به جنگ دشمن برویم.
کمالوندی با اشاره به حدیث ثقلین یادآور شد: مهمترین و محکم‌ترین سلاح برای مقابله با تهاجم فرهنگی کتاب خدا و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده که باید زمینه آشنایی و آگاهی آن را در جوانان ایجاد کرد.
وی در ادامه از راه‌اندازی خانه دیجیتال فرهنگی در لنده خبر داد و گفت: خانه دیجیتال شهر لنده با اعتباری بالغ بر 700میلیون ریال در مسجد حضرت رسول این شهر راه‌اندازی شد که با ارائه نرم‌افزارهای مذهبی به صورت امانی و فروشی فعالیت می‌کند.
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص بیش از 120 میلیون ریال جهت تجهیز کانون‌های فرهنگی هنری خبر داد و گفت: در شهر لنده 12 کانون فرهنگی و هنری وجود دارد که برای هر کدام از آنها 2میلیون ریال تجهیزات خریداری و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، 500 جلد کتاب به همراه کتابخانه به دانشگاه پیام نور لنده اهدا شده و یک جلد کتاب از اشعار شعرای شهر لنده تألیف و به صورت رایگان در سراسر کشور توزیع می‌شود.
کمالوندی با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات افزود: حفظ وحدت بیش از گذشته ضروری بوده و همه کسانی که از فیلتر شورای نگهبان می‌گذرند قابل احترام و همه آنها باید به قوانین پایبند و هواداران خود را به آرامش دعوت کنند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول