اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کرج؛ پایان هفته بارانی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهرداری کرج گفت: براساس اعلام اداره کل هواشناسی پایان هفته هوای کرج بارانی است.

کرج؛ پایان هفته بارانی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، محسن کمالی دهقان اظهار داشت: بر این اساس تمام تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به شهروندان انجام شده است.
وی با بیان این مطلب ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارندگی با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل هواشناسی استان البرز از این پس وضعیت جوی مرکز استان البرز از این اداره کل استعلام می‌شود تا بتوانیم خدمات مورد نیاز را در شهر دایر کرده و به شهروندان مطلوبتر خدمات ارائه کنیم.
این مسئول افزود: در این راستا با اعلام اداره کل هواشناسی البرز استان‌های اردبیل، گیلان، قزوین، شمال مازندران، تهران و البرز در دو روز پایانی هفته شاهد بارش باران و آبگرفتگی معابر و در مناطق کوهستانی و سرد شاهد بارش برف خواهند بود.
وی گفت: با توجه به این امر معاونت خدمات شهری شهرداری کرج به تمام معاونت‌های مناطق خود اعلام آماده باش کرده تا در صورت بروز مشکل به سرعت وارد عمل شوند.
کمالی دهقان عنوان کرد: شناسایی نقاطی مواجه با آبگرفتگی و لایروبی جوی‌های آب در سطح شهر از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: همچنین نیروهای خدمات شهری با استقرار در مناطق مختلف در صورت بروز هر گونه مشکل آمادگی خواهند داشت.
کمالی دهقان اظهار امیدواری کرد تا با اجرای اقدامات لازم شهروندان پایان هفته بارانی مطبوعی را در کرج پشت سر بگذارند.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول