اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

برای گوشت عید قربان تدابیری اندیشیده شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در حال حاضر عید قربان را در پیش داریم و از هم اکنون باید برای تهیه گوشت قرمز و گوشت زنده تدابیری اندیشیده شود تا با گرانی و کمبود مواجه نشویم.

برای گوشت عید قربان تدابیری اندیشیده شود
به گزارش خبرنگار فارس از ساری، مرتضی هاشم‌پور ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران اظهار داشت: در سال جاری با توجه به ادغام سازمان بازرگانی و صنایع و معادن، وارد فصل جدیدی از فعالیت‌های توسعه‌ای این سازمان شده‌ایم.
وی افزود: بنا به گفته شخص وزیر، اثرگذاری این سازمان تاثیر 50 درصدی در اقتصاد کشور دارد و در استان‌ها هم این میزان تاثیرگذاری متوجه این سازمان است.
هاشم‌پور گفت: حضور موثر سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌تواند در شناسایی ظرفیت‌های پنهان استان موثر بوده و استان را به جایگاه واقعی خود ارتقا دهد.
این مسئول با بیان اینکه این سازمان از یک سو با تولیدکنندگان، صنعتگران و معدن‌کاران و از سوی دیگر با مصرف‌کنندگان و کسبه در ارتباط است، تصریح کرد: آحاد جامعه اعم از تولیدکننده و مصرف‌کننده درگیر عملکرد و سیاست‌های این سازمان قرار می‌گیرند.
هاشم‌پور یادآور شد: عملکرد مثبت می‌تواند شرایط امنی برای استان رقم بزند و حال آنکه عملکرد نامناسب هم می‌تواند آسیب جدی به اقتصاد استان وارد کند.
وی با بیان اینکه در عرصه خدمات مدیریت کشور، یک زمان می‌آییم و زمانی باید جای خود را به یک فرد تازه نفس بدهیم، بیان داشت: این موضوع لازمه بروکراسی اداری است و همه در یک دوره زمانی خاص می‌توانند خدمت کنند و تغییر و تحول ذات پیشرفت و بالندگی یک کشور است و در عین حال یک فرصت هم خواهد بود.
هاشم‌پور خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته تنظیم بازار ابزارهایی داشت که شاید در سال جاری از این ابزارها محروم باشیم و در تنظیم بازار باید از یک سو مراقب بود تا قیمت برای مصرف‌کننده افزایش نیابد و از سوی دیگر کاهش قیمت نداشته باشیم تا تولیدکننده هم ضرر نکند.
وی در پایان اذعان داشت: عید قربان را در پیش داریم و از هم‌اکنون در تهیه گوشت قرمز و گوشت زنده تدابیری اندیشیده شود تا با گرانی و کمبود مواجه نشویم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول