اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خبر داد:

تحصیل 1900 دانش­آموز شاهد و ایثارگر در قم

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: هزار و 924 دانش­آموز از فرزندان شاهد و ایثارگر استان قم در حال تحصیل هستند.

تحصیل 1900 دانش­آموز شاهد و ایثارگر در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد‌کاظم پورامینی سه‌شنبه شب در جمع دانش­آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر استان قم در مجتمع امام خمینی(ره) خاطر‌نشان کرد: خدا را شاکریم که سال تحصیلی 90-89 در حالی طی شد که ما شاهد موفقیت چشمگیر دانش­آموزان شاهد و ایثارگر بوده­ایم.
وی گفت: این موفقیت با همت بلندی که دانش­آموزان و معلمین آنها در مدارس شاهد انجام داده­اند، اتفاق افتاده است.
مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثار‌گر قم تصریح کرد: همکاری خوبی در این زمینه میان آموزش و پرورش استان قم و بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد و هر دو مجموعه با اخلاص در راستای پیشرفت دانش­آموزان تلاش می‌کنند.
وی افزود: این موفقیت­ها نتیجه تلاش مسئولان آموزش و پرورش و معلمان در راستای ادای دین به شهدا است.
پورامینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان بنیاد شهید هم همین است که خدمتی را به خانواده و فرزندان شهدا داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم اظهار کرد: در نتیجه این تلاش­ها سال گذشته 3.3 درصد رشد معدل در میان فرزندان شاهد و ایثارگر استان قم داشته‌ایم.
وی گفت: هزار و 924 دانش­آموز از فرزندان شاهد و ایثارگر استان قم در حال تحصیل هستند که از این تعداد هزار دانش‌آموز در مدارس شاهد استان قم و 924 دانش­آموز در طرح پراکنده در مدارس عادی استان زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.
پورامینی ادامه داد: در طول سال گذشته فرزندان شاهد و ایثارگر استان قم توانستند رتبه­های اول تا سوم مسابقات پژوهش کشوری را کسب کنند.
وی افزود: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی نام­گذاری شده است، دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر بتوانند حرکتی مجاهدت‌گونه در زمینه تحصیل و پژوهش داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم خطاب به دانش­آموزان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: تلاش شما دانش‌آموزان در امر تحصیل شبیه مجاهدت پدرانتان در میدان­های نبرد حق علیه باطل است.
وی با اشاره به راه کسب موفقیت دانش­آموزان شاهد و ایثارگر افزود: با همان انگیزه­ای که پدرانتان به میدان جنگ رفتند در میدان­های تحصیل و پژوهش وارد شوید.
پور‌امینی عنوان کرد: تحصیل دانش­آموزان پایه و اساس سازندگی کشور است و مجاهدت تحصیلی دانش­آموزان شاهد و ایثارگر می­تواند کشور را به قله­های افتخار برساند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که امروز نسبت به گذشته در اوج عزت قرار داریم؛ با تلاش مجاهدت‌گونه فرزندان شهدا می­توانیم آینده­ای بسیار درخشان‌تر داشته باشیم و کشورمان را به عنوان ام‌القرای جهان اسلام معرفی کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول