اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

مردم همکاری کامل را با آمارگیران انجام دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور از مردم این شهرستان خواست تا با ارائه مدارک لازم و پاسخگویی صحیح به سؤالات آمارگیران با آنان همکاری کنند.

مردم همکاری کامل را با آمارگیران انجام دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدجلال هاشمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد هفتمین سرشماری نفوس و مسکن سال 90 این شهرستان در خیابان فردوسی جنوبی نیشابور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار، تجزیه و تحلیل اطلاعات مهم مورد نیاز کشور در غالب یک سند چشم انداز و توسعه مبنایی است. آمار در ترسیم افق‌های دور دست جامعه نقش کاربردی و زیربنایی دارد.
فرماندار نیشابور بیان داشت: آمارگیری در ایران از سال 1335 تا سال 1385 هر 10 سال یک‌بار صورت می‌گرفته است که با تصویب هیئت دولت در سال 86 مقرر گردید سرشماری عمومی نفوس و مسکن هر پنج سال یک‌بار صورت پذیرد.
رئیس ستاد اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان نیشابور گفت: 590 نفر کار سرشماری را از روز دوم آبان ماه در نیشابور به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان خراسان رضوی شروع کرده‌اند که به مدت 20 روز به‌طول می‌انجامد.
هاشمی اضافه کرد: سه مرحله آموزش برای آمارگیران برگزار شده است که در نتیجه آن 370 نفر زن و 220 نفر مرد داوطلب آموزش دیدند.
فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: از این تعداد علاوه بر کادر اداری ستاد، 356 نفر مامور آمارگیر، 94 نفر کارشناس گروه، 89 نفر بازبین و 24 نفر کارشناس در غالب ستاد شهرستان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول