اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

دستیابی به چشم‏انداز 20 ساله در گرو اطلاعات صحیح است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: دستیابی به چشم‏انداز 20 ساله آینده کشور منوط به داشتن آمار و اطلاعات صحیح است.

دستیابی به چشم‏انداز 20 ساله در گرو اطلاعات صحیح است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در نشست شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان فیروزکوه، با بیان اینکه این نشست با دو هدف اصلی تقدیر از فعالان عرصه خدمات‏رسانی در روستاها و نیز توجیه سرشماری سال جاری برگزار شده است، اظهار داشت: مسئولان دلسوزی با وجود همه فراز و نشیب‏هایی که در روستاها وجود دارد، به مردم خدمت می‏کنند و همواره زحمات زیادی را متحمل می‏شوند و باید از همه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در این زمینه تقدیر شود.
وی ادامه داد: هنگام برگزاری یادواره‏های شهدا و دیدارهای روستایی و همچنین در سایر موارد، مسئولان و اعضای شوراهای روستاها فعالیت‏های زیادی را انجام می‏دهند که این اقدامات درخور تحسین است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در حال انجام است و این سرشماری که در گذشته هر 10 سال یک بار انجام می‏گرفت، با تدبیر دولت نهم دستخوش دگرگونی‏هایی شد و هم‏اکنون هر پنج سال یک‌بار به انجام می‏رسد.
افشارنادری اضافه کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال جاری از دوم آبان ماه آغاز شده است و تا 22 این ماه ادامه می‏یابد و همه مردم در شهرها و روستاها باید با ماموران سرشماری همکاری‏های لازم را صورت دهند.
وی ادامه داد: در بیان اهمیت سرشماری همین بس است که در اصول امروز در هیچ کشوری بدون برنامه‏‏ریزی و داشتن آمار و اطلاعات درست نمی‏توان برای مردم خدمتی را طراحی کرد و ارائه داد و مردم نیز بدون آمار و اطلاعات نمی‏توانند امور خود را پیگیری کنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: همه ملت‏ها باید برای برطرف شدن نیازمندی‏ها و مطالبات خود آینده‏نگری داشته باشند و تمام آسیب‏ها و توانمندی‏ها شناسایی شود و بر مبنای آن برنامه‏ریزی صورت گیرد تا آینده درخشانی برای ملت‏ها ترسیم شود.
افشارنادری افزود: در زمینه آموزش، بهداشت و فرهنگ و نیز سایر بخش‏ها بیشتر برنامه‏ریزی‏ها در گرو داشتن آمار و اطلاعات درست است و اگر بنا باشد تا به چشم‏انداز 20 ساله آینده کشور دست یابیم باید آمار و اطلاعات صحیحی داشته باشیم و بر مبنای آن برنامه‏ریزی کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول