اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد:

ایجاد 22 هزار فرصت شغلی در قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: استان قم در سال جاری، متعهد به ایجاد 35 هزار شغل بوده که 22 هزار شغل تاکنون ایجاد شده است.

ایجاد 22 هزار فرصت شغلی در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور ظهر امروز در مراسم جشن خودکفایی و توانمندسازی هزار و 110 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، در سخنانی با اشاره به سال ‌گشته و حضور مقام معظم رهبری در استان قم اظهار کرد: بیش از 150 پروژه که عمدتا از مصوبات سفر معظم‌له به استان قم بود در طی چند روز اخیر به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: سفر مقام معظم رهبری در کنار برکات ارزشمند علمی که راه و افق جدید در مقابل حوزه علمیه باز کرد، برکاتی را برای عمران و آبادانی استان به همراه داشت.
استاندار قم بیان کرد: استان قم در تمام زمینه‌ها دارای رشد قابل توجهی است و در چند سال اخیر با توجه به عنایت دولت از رشد قابل توجهی برخوردار شده است و سفر رهبری به شتاب، توسعه و رشد کشور کمک کرد.
‌موسی‌پور تصریح کرد: در بحث اشتغال‌زایی در سال گذشته 25 هزار شغل ایجاد شده‌ در حالی که تعهد استان ایجاد 15 هزار شغل بوده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این آمار از سوی برخی زیر سؤال رفت، اما مرکز آمار کشور ایجاد یک میلیون و 750 شغل را در کشور تایید کرد.
استاندار قم با بیان اینکه در سال گذشته 2.5 درصد نرخ بیکاری در کشور کاهش یافت، گفت: ایجاد 2.5 میلیون شغل در سال جاری وعده داده شده است و این کاری بسیار عظیم است تا جایی که برخی عقیده دارند امکان آن وجود ندارد اما آمارهایی که از ایجاد اشتغال در سراسر کشور به ثبت می‌رسد، نشان از تحقق این موضوع دارد.
موسی‌پور افزود: استان قم در سال جاری، متعهد به ایجاد 35 هزار شغل بوده که 22 هزار شغل تاکنون ایجاد شده است.
وی برگزاری جشن خودکفایی هزار و 110 خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را خدمتی بزرگ به محرومان و مستضعفان استان خواند و گفت: این امر در سایه تلاش مدیران و مسئولان استانی تحقق یافته است.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی ملت‌های منطقه تصریح کرد: آذر ماه سال گذشته بیداری اسلامی با یک جرقه در تونس شعله‌ور و منجر به سقوط دیکتاتور این کشور شد.
‌موسی‌پور عنوان کرد: پیروزی اسلام‌گرایان در انتخاباتی که در یکی دو روز اخیر در این کشور برگزار شد، ساختار‌سازی در نخستین کشوری بود که منجر به نابودی یک دیکتاتور شد.
وی بیان کرد: در این بین آمریکا تلاش می‌کرد تا بیداری اسلامی را از مسیر خود خارج کند و آن را به سمت مدل‌های حکومت سکولار پیش ببرد اما ثمرات بیداری اسلامی در تونس نقشه‌های آنان را خنثی کرد.
استاندار قم با اشاره به سرنوشت دیکتاتور لیبی اضافه کرد: سقوط و مرگ معمر قذافی عبرت‌های بسیاری را برای دیگر قدرتمندان و صاحبان زور به همراه داشت.
به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور، به موجب انقلاب اسلامی ایران، موج بیداری اسلامی در منطقه ایجاد شد و در حال حاضر کشورهای اروپایی را مورد تاثیر قرار داده است.
وی با اشاره به جنبش‌های ضد سرمایه‌داری و طبقاتی که متاثر از پیام انقلاب اسلامی هستند، گفت: باید قدردان نظام جمهوری اسلامی باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول