اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 15 خبر داد:

تجهیز 81 بوستان جنوب تهران با استانداردهای روز

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 گفت: 81 بوستان جنوب تهران تا پایان سال جاری با استانداردهای روز تجهیز می‌شود.

تجهیز 81 بوستان جنوب تهران با استانداردهای روز
مجتبی یزدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از بازپیرایی 81 بوستان سطح محدوده منطقه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: منطقه 15 دارای 102 بوستان است که با توجه به قدیمی و فرسوده بودن برخی از آنها عملیات تجهیز و بازپیرایی تعداد 81 بوستان بر اساس استانداردهای روز تا پایان سال تکمیل می‌شود. 
شهردار منطقه 15 افزود: در سال‌جاری 30 میلیارد تومان اعتبار به حوزه خدمات شهری اختصاص داده‌ایم که بیش از 85 درصد آن صرف فضای سبز و بازپیرایی بوستان‌ها که یکی از شاخص‌ترین کارهای منطقه است، می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات بازپیرایی در 30 بوستان سطح محدوده در حال اجراست که بوستان‌های جویبار به مساحت چهار هکتار، فاز دو بوستان بنفشه به مساحت سه هکتار و فاز دوم بوستان فجر به مساحت 1.5 هکتار شامل محوطه سازی، معابر، نصب مبلمان، روشنایی پایه بلند، کاشت فضای سبز و شبکه آبرسانی و ... به صورت کامل به اتمام رسیده است.
یزدانی یاد آور شد: در مجموع عملیات بازپیرایی بوستان‌ها با سرعت خوبی در حال اجراست و حدود 70 درصد آنها تا پایان آبان ماه تکمیل می‌شود و 30 درصد مابقی نیز به دلیل بزرگ بودن مساحت، به صورت فاز به فاز اجرا می‌شود.
شهردار منطقه 15 تاکید کرد: منطقه 15 در حال حاضر دارای سه دسته بوستان شامل بوستان‌های فرا منطقهای، منطقه‌ای و محله‌ای است که از جمله بوستان‌های فرا منطقه‌ای مهم آن می‌توان به بوستان آزادگان، توسکا و پامچال اشاره کرد.
یزدانی در پایان با اشاره به اینکه در همین راستا روشنایی بوستان‌ها نیز تامین شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 230 پایه روشنایی در بوستان‌های کودک، فجر، بنفشه، گلشن، ولی‌عصر (عج)، ارکیده و ... و همچنین ورودی شهرک‌های قیامدشت و خاورشهر نصب شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول