اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اراک

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از انهدام باند پنج نفره تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از 10 کیلوگرم حشیش در شهر اراک خبر داد.

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اراک
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، صادق حسنوند گفت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر در شهر اراک مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار داشت: با شناسایی اعضای این باند محل سکونت و پاتوق‌های آنان تحت نظر قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در ادامه افزود: ماموران طی چندین عملیات غافلگیرانه، منزل متهمان را مورد بازرسی قرار داده و مقدار 10 کیلو و 600 گرم حشیش، 300 گرم شیشه و 197 گرم هروئین را کشف و ضبط کردند.
حسنوند خاطرنشان کرد: در همین راستا پنج نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد که متهمان دستگیر شده با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از کشف 30 کیلوگرم موادمخدر از اعضای باند خانوادگی قاچاق در دلیجان خبر داد.
بر اساس این گزارش، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان دلیجان در حین کنترل خودروها عبوری از محور تهران یک دستگاه اتوبوس را متوقف و آن را مورد بازرسی قراردادند.
 ماموران 25 کیلوگرم حشیش و چهار کیلو و 800 گرم تریاک را از داخل ۱۵ طاقه پارچه کشف کردند.
بررسی‌ ماموران مشخص شد که پارچه‌ها متعلق به سه نفر از اعضای یک خانواده است که توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول