اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فصل 91-90 لیگ دسته اول؛

جودوکاران قم دومین بار در لیگ کشور شرکت می‌‌کنند

خبرگزاری فارس: جودوکاران قم امسال دومین حضور متوالی خود را در مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور برای صعود به لیگ برتر تجربه می‌کنند.

جودوکاران قم دومین بار در لیگ کشور شرکت می‌‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این حضور در حالی با حمایت‌های هیئت جودو استان قم امکان‌پذیر شده است که قطعا راه سختی در انتظار جودوکاران تیم هیئت قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور است ولی قطعا این حضور برای جودو و جودوکاران استان قم ثمرات مفیدی به دنبال خواهد داشت.
از سوی دیگر کسب نتیجه در دومین حضور مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور که در آن تیم‌های قدر و مطرحی حضور دارند با توجه به اینکه جودوکاران توانمندی در قم فعالیت می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که این بعد از تجربه سال گذشته، امسال نتایج خوبی بگیرد.
برای همین منظور مسابقات فصل جدید لیگ‌های برتر و دسته اول جودو باشگاه‌های کشور روز چهاردهم آبان ماه قرعه‌کشی می‌شود که این قرعه‌کشی در بین تیم‌های لیگ برتر و دسته اول جودو با حضور هشت تیم لیگ برتری و 10 تیم لیگ دسته اولی به انجام می‌رسد.
بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش، تا این زمان هشت تیم در لیگ برتر و 10 تیم برای حضور در لیگ دسته اول اعلام امادگی کرده‌اند که استقلال، گاز فجر جم، نفت‌ مسجد‌ سلیمان، نیروی ‌زمینی، هتل ‌ملک ‌چالوس، تربیت خراسان‌شمالی، هیئت ‌جودوی‌ خوزستان و مهرام تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر خواهند بود، ضمن اینکه حضور تیم مهرام در‌ هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تیم‌های پاس خراسان‌ رضوی و نیروی مقاومت بسیج امسال در لیگ برتر حضور ندارند.
این در حالی است که تیم نیروی مقاومت برای عدم حضور در رقابت‌های لیگ امسال درخواست مرخصی کرد که فدراسیون با این درخواست موافقت کرد اما تیم پاس خراسان‌رضوی هنوز درخواستی مبنی بر حضور یا عدم حضور خود در لیگ به فدراسیون ارائه نکرده است، ضمن اینکه تیم نیروی زمینی که سال گذشته مرخصی گرفته بود، امسال بار دیگر به لیگ برتر بازگشته است.
اما تیم هیئت جودوی استان قم در حالی امسال در لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد که در کنار تیم‌های هیئت جودوی زنجان، یزد، مرکزی، بوشهر، لرستان، دانشگاه امام حسین (ع)، گاز ایلام، ایران خودرو آذربایجان شرقی و چای شهرری 10 تیم حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول هستند.
تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر جودو باشگاه‌های کشور مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان و تیم‌های حاضر در پیکارهای لیگ دسته اول جودو کشور مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان برای حضور در لیگ باید پرداخت کنند.
با قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ‌های برتر و دسته اول جودو باشگاه‌های کشور در روز چهاردهم آبان ماه، فصل جدید این پیکارها از روز بیستم آبان آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول