اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو مازندران خبر داد:

حضور 2 جودوکار مازندرانی در رقابت‌های آسیایی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودو مازندران از حضور دو جودوکار مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.

حضور 2 جودوکار مازندرانی در رقابت‌های آسیایی
حسن برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این مسابقات که از هشتم تا دهم مهر ماه به میزبانی لبنان در شهر بیروت برگزار می‌شود، 14 ملی‌پوش زن و مرد از کشورمان حضور دارند.
وی گفت: در این مسابقات ابراهیم قجر در ترکیب تیم ملی مردان و مونا اصغری در ترکیب تیم ملی زنان به عنوان دو مازندرانی در ترکیب تیم ملی جودو جوانان کشورمان جای دارند.
رئیس هیئت جودو مازندران همچنین از حضور مصطفی فلاحیان یکی از داوران مازندرانی در این پیکارها خبر داد و افزود: این داور با سابقه کشورمان برای حضور در کلاس ارتقای درجه جهانی همزمان با این مسابقات به این کشور اعزام می‌شود.
رئیس هیئت جودو مازندران در ادامه یکی از مهم‌ترین مشکلات حال حاضر این ورزش را نداشتن سالن استاندارد و تخصصی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور جمعیت زیاد در رشته ورزشی جودو و علاقمندی جوانان و نوجوانان به این ورزش، این رشته ورزشی توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان نمی‌شود.
وی گفت: اگر ورزش جودو همچون رشته‌های  کشتی، فوتبال و والیبال توجه شود به مسئولان ورزش استان قول می‌دهم که قهرمانان زیادی را به کشور و تیم‌های ملی معرفی کنیم.
برزگر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات مالی و اعتبار اندک این هیئت و عدم حمایت سرمایه‌گذاران به رشته جودو در حال حاضر یکی از برترین‌های ورزش استان محسوب می‌شویم.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول