اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودوی استان زنجان خبر داد:

برگزاری کلاس‌های ارتقای داوری و مربیگری جودو در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودوی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های ارتقای داوری و مربیگری در زنجان گفت: طی ماه آینده یک دوره کلاس مربیگری و داوری ارتقای درجه سه به دو در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های ارتقای داوری و مربیگری جودو در زنجان
مجتبی بیگلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هیئت جودوی استان زنجان برای حضور تیم آقایان در لیگ دسته یک جودو اعلام آمادگی کرده است.
وی با بیان اینکه تیم جودوی بانوان استان زنجان در لیگ دسته یک حضور دارد، افزود: مرحله سوم لیگ دسته یک بانوان نیز طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود.
رئیس هیئت جودوی استان زنجان با اشاره به احداث یک سالن تخصصی جودو در زنجان تصریح کرد: با رفع کمبودهای این سالن، زنجان میزبانی اردوهای تیم ملی جودو را بر عهده می‌گیرد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره کمبودهای سالن تخصصی جودو گفت: فدراسیون جودو و همچنین مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان قول تهیه تاتامی یا همان تشک جودو را برای این سالن داده‌اند، که اگر محقق شود تیم ملی جودوی بانوان و آقایان برای برگزاری اردو به زنجان دعوت می‌شوند.
بیگلی ادامه داد: هیئت جودوی استان زنجان به‌زودی آزمون ارتقای کمربند را در زنجان برگزار می‌کند.
وی همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی جودوی شهرستان و استان زنجان برای تشکیل تیم جودو خبر داد.
رئیس هیئت جودوی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری جودو در زنجان تصریح کرد: کلاس‌های ‌ ارتقای داوری و مربیگری از درجه سه به دو با فراخوان فدراسیون جودو و ثبت نام از علاقمندان در زنجان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول