اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو در آذربایجان غربی:

سالن تمرین جودو در آذربایجان غربی غیراستاندارد است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودوی آذربایجان غربی گفت: مساحت سالن مرکزی جودو 8*8 است در صورتی که طبق قانون سالن تمرین فدراسیون باید با لحاظ سه متر ایمنی 14*14 و حداکثر 16*16 متر است.

سالن تمرین جودو در آذربایجان غربی غیراستاندارد است
جعفر باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تنها سالن تمرین جودو یک سالن فرسوده با 80 سال قدمت و سقف کاه‌گلی است که احتمال ریزش آن وجود دارد و این نشان‌دهنده ایمنی ضعیف سالن است.
وی افزود: این سالن غیراستاندارد دارای 9 کلاس تمرین جودو برای آقایان و بانوان است که طبق ماده 88 قانون خصوصی‌سازی به رشته‌های دیگر اجاره داده شده است.
به گفته باقری بعد از مکاتبات، رایزنی‌های فراوان و برگزاری جلسات متعدد با رئیس فدراسیون و نماینده مردم ارومیه در مجلس مصوب شد سالنی مجزا از این سالن تمرین در اختیار هیئت قرار داده شود که هنوز موفق به دریافت سالن نشدیم.
باقری در مورد حق بیمه ورزشکاری اظهار داشت: با توجه به اینکه اداره کل ورزش و جوانان هر سال حق بیمه را افزایش می‌دهد اما در بازگشت بیمه هیچگونه امتیازی از طرف اداره کل به اعضای هیئت اعطا نمی‌شود و حتی با وجود تلاش‌های مسئول کمیته پزشکی استان در این زمینه متاسفانه باز هم مشکلاتی وجود دارد.
این مسئول گفت: کمبود بودجه و نبود اسپانسر یک مشکل اساسی است زیرا برای شرکت و برگزاری خارج از خانه باید هزینه گزافی را در زمینه هتل، ایاب ذهاب، اجاره سالن، غذاخوری و... متحمل شویم که تامین این هزینه‌ها از عهده هیئت خارج است.
وی از خیران خواست در راستای جذب جوانان و حفظ آنها به هیئت‌های ورزشی کمک کنند چرا که در استان ظرفیت لازم  در بین جوانان به ویژه در اوزان 80 به بالا وجود دارد که باید استعدادیابی شوند تا به تیم ملی بروند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول