اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون ووشو:

نداشتن استراتژی موجب عقب‌ماندگی هیئت‌‌های ووشو می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون ووشو گفت: نبود استراتژی و برنامه مشخص در برنامه استان‌ها موجب عقب‌ماندگی هیئت‌‌های ووشو خواهد شد.

نداشتن استراتژی موجب عقب‌ماندگی هیئت‌‌های ووشو می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک صیاد حیدری ظهر امروز در مجمع هیئت ووشو استان مرکزی اظهار داشت: فدراسیون ووشو در چهار سال اخیر موفقیت‌های بسیاری کسب کرده که این موفقیت‌ها در سایه داشتن استراتژی و برنامه‌ریزی‌های مشخص به دست آمده است.
وی تصریح کرد: امروز با توجه به هجمه‌های دشمنان برای به نابودی کشاندن جوانان و ابتلا آنان به مواد مخدر پرداختن به ورزش از ضروریات است و کسانی که در این ورزش فعالیت دارند کار مقدس و با ارزشی را انجام می‌دهند.
دبیر فدراسیون ووشو با بیان اینکه پرداختن به ورزش باید در کشور در اولویت قرار گیرد، عنوان کرد: امروز ورزش در کشور مظلوم واقع شده که امید می‌رود با وزارت شدن ورزش بخشی از این مظلومیت کاسته شود.
حیدری گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های کشور فدراسیون ووشو از بین 52 فدارسیون فعال کشور رتبه نخست را در سال گذشته به خود اختصاص داد که این نشان از حرکت با برنامه‌ این فدراسیون است.
وی با اشاره به افتخارآفرینی‌های رشته ووشو در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی ابراز داشت: از 20 مدال کسب شده در المپیک آسیا سه طلا توسط ورزشکاران این رشته به دست آمده که این نشان دهنده استعداد و توانمندی بالای ورزشکاران این رشته است.
دبیر فدراسیون ووشو با بیان اینکه ووشو از سال 70 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 71 در مسابقات آسیایی مالزی شرکت کرد، خاطرنشان کرد: از سال 86 تا پایان سال گذشته فدراسیون ووشو 150 برابر مدال‌هایی را که از سال 70  کسب کرده بود، در مسابقات مختلف از آن خود کرد.
به گفته وی مجموع مدال‌های چهار سال گذشته کسب شده توسط این فدراسیون شامل 48 مدال طلا، 44 نقره، 49 برنز  و در مجموع 142 مدال بوده است.
دبیر فدراسیون ووشو اذعان داشت: برای نخستین‌بار مدال طلای بانوان ایران در بازی‌های‌ آسیایی در رشته  ووشو رقم  خورد و این حاصل چشم‌اندازی بود که فدراسیون برای خود ترسیم کرده بود.
حیدری برگزاری لیگ‌های دسته یک و برتر را فرصتی برای استان‌ها دانست و از هیئت‌های مختلف ورزشی خواست از این فرصت‌ها نهایت بهره را ببرند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول