اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

تدوین شناسنامه جامع بانوان دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تدوین شناسنامه جامع بانوان دشتستان خبر داد.

تدوین شناسنامه جامع بانوان دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامحسین خسروی شامگاه شنبه در جمع بانوان کارمند ادارات بخش آبپخش اظهار داشت: در زمینه اشتغال بانوان در ادارات مشکل وزارتخانه‌ای وجود دارد اما پیگیری‌هایی برای اشتغال چند درصد از بانوان در ادارات شهرستان انجام خواهم داد.
فرماندار دشتستان یادآور شد: از صندوق حمایت از بخش کشاورزی دو میلیارد تومان اعتبار در اختبار استاندار قرار گرفته که بخش اعظم آن به شهرستان دشتستان داده می‌شود و می‌توانیم با این رقم از اعتبارات که از طریق بانک کشاورزی به بانوان شاغل روستایی داده می‌شود مشکلات ایشان را برطرف کنیم.
وی افزود: آمادگی آن را داریم که در صورتی که متقاضی برای ایجاد آژانس بانوان در بخش آبپخش وجود داشته باشد به ایشان تسهیلات لازم را ارائه کنیم.
خسروی در ارتباط با وضعیت مشاوران بانوان ابراز داشت: چون پست سازمانی برای مشاور در نظر گرفته نشده است نمی‌توان برای ایشان حقوق در نظر گرفت اما با رایزنی‌هایی که با مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهیم داشت برای بهبود وضعیت بانوان شاغل در ادارات تلاش می‌کنیم.
وی از تدوین شناسنامه جامع بانوان دشتستان خبر داد و افزود: این امر به منظور حمایت از بانوان سراسر شهرستان صورت گرفته است.
مشاور فرماندار دشتستان در امور بانوان نیز اظهار داشت: مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین زمینه‌های اشتغال بانوان است که تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مورد حمایت مسئولان قرار گیرد.
مریم عابدی‌پور با اشاره به اهمیت مسئله عفاف و حجاب، اذعان داشت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته که با پیگیری‌ و آماده‌سازی شرایط تمامی آنها را به انجام خواهیم رساند.
وی ابراز داشت: برای خدمات‌رسانی بهتر به بانوان دشتستانی و برنامه‌ریزی برای حل و کاهش مشکلات ایشان شناسنامه بانوان دشتستان در حال تدوین است که میزان فارغ‌التحصیلان، آمار طلاق و ازدواج و ... را مشخص می‌کند.
در این نشست تعدادی از بانوان بخش آبپخش نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار حمایت از بانوان شدند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول