اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد:

احداث 5 سالن مجهز و استاندارد در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از احداث پنج سالن مجهز و استاندارد در دشتستان خبر داد.

احداث 5 سالن مجهز و استاندارد در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رضا جمشیدی ظهر امروز در آیین افتتاح سالن ورزشی شهدای دالکی اظهار داشت: گسترش فضاها و تجهیزات ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در سال جاری است و تلاش داریم در تمام شهرها و بخش‌ها این امکانات را گسترش دهیم.
وی افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای ارتقای کیفیت ورزش در تمام شهرستان‌ها بهره می‌بریم و سرانه فضای ورزشی در استان را به میزان قابل توجهی افزایش خواهیم داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: این طرح از محل اعتبارات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و استانی با یک‌هزار و هشت مترمربع زیر بنا و ظرفیت 500 نفر احداث شده است.
جمشیدی افزود: برای ساخت این سالن چهار میلیارد و 350 میلیون ریال هزینه شده و امیدوار هستیم رضایت خاطر جوانان ورزش‌دوست این شهرستان را فراهم کنیم.
وی از احداث پنج سالن مجهز و استاندارد در دشتستان خبر داد و اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری عملیات اجرایی پنج پروژه ورزشی استاندارد و مجهز در شهرستان دشتستان آغاز شده که بحمدالله در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسند.
فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: حمایت از ورزشکاران و بهبود امکانات و تجهیزات ورزشی در شهرها و روستاهای دشتستان با شتاب خوبی انجام شده است.
غلامحسین خسروی گفت: تربیت‌بدنی استان از همه توان خود برای رونق ورزش در این شهرستان بهره برده و لازم است از دست‌اندرکاران ورزش استان تقدیر کنیم.
وی خواستار حمایت بیشتر مسئولان استان بوشهر از ورزش این شهرستان شد و افزود: باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، ورزش را تقویت کنیم زیرا جذب جوانان به سمت ورزش از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول