اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان:

انتخابات نیازمند چهره‌های موجه و انقلابی است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: انتخابات نیازمند حضور چهره‌های موجه و انقلابی و اهل رعایت است.

انتخابات نیازمند چهره‌های موجه و انقلابی است
عباس بایرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به نزدیک شدن به موعد انتخابات نمایندگان مردم در مجلس اظهار داشت: با نزدیک شدن به موعد انتخابات توجه به تلاش و برنامه‌ریزی‌های جریان‌ها و مهره‌های سیاسی برای دستیابی به کرسی‌های مورد نظر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه همه اقشار منتظر برگزاری انتخابات هستند، افزود: اصولگرایان و جریان‌های اصلاح‌طلب هر کدام با دسته‌بندی‌های خود در این جریانات سیاسی به چشم می‌خورند ولی آنچه که باید مشخص شود این است که جریان به اصطلاح اصلاح طلب تکلیف خود را با وقایع سال 88 و انتخابات ریاست جمهوری مشخص کند.
این مسئول تصریح کرد: اصلاح طلبان در انتخابات اظهار نظرات و مواضع خود را نسبت به تبعیت از ولایت فقیه، موضوع حکومت اسلامی و تحولات اخیر خاورمیانه و شمال آفریقا مشخص کنند.
وی با بیان اینکه جریان انحرافی در درون دولت هستند و از شرایط و امکانات آن بهره‌برداری می‌کنند، اذعان داشت: گام‌های این جریان برای تصاحب بیش از 50 کرسی مجلس شورای اسلامی است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به اینکه جریان انحرافی هیچ‌گونه قرابتی با روحانیت اصیل ندارد، ادامه داد: به نظر می‌رسد تبعیت اینها از موضوع ولایت تنها تبعیت روبنایی برای گذر از این زمان و شرایط ویژه است.
وی به نبود انسجام در جریان‌های اصلاح‌طلب و بروز برخی اختلافات در بین اصولگرایان اشاره کرد و گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی جریانات سیاسی همواره سعی در رفتارهای حذفی نسبت به یکدیگر داشته‌اند که امروز بیش از گذشته وحدت و یکپارچگی جریانات اصولگرایی برای ادامه حرکت‌های انقلابی در درون و بیرون از کشور یک نیاز اساسی است.
بایرامی با تاکید بر اینکه اصولگرایان دقت کنند تا منافع انقلاب را به پای منافع شخصی و زود هنگام خود فدا نکنند، بیان داشت: هر قدر اصولگرایان منسجم‌تر و با هماهنگی بیشتر حرکت کنند و نگاه جبهه پایداری را به طرف خود نزدیک‌تر کنند در انتخابات موفقیت بیشتری کسب می‌کنند.
وی نگاه به منشور مقام معظم رهبری را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های حرکت اصولگرایان خواند و گفت: ما برای برگزاری انتخابات و موضع اصولگرایان به چهره‌های موجه و انقلابی و اهل رعایت در مسایل مختلف نیاز داریم.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان به راهبردی جریان انحرافی برای کاندیدایی در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما جریان انحرافی قرابتی با جریان اصیل اسلامی ندارد و این جریان برای پیروزی در انتخابات گام‌هایش را به طرف قشر خاکستری و غیر مطلع از دیدگاه‌ها و اهداف خود در جامعه برداشته است.
وی یادآور شد: نگاه به طرف هنرمندان، اصحاب رسانه، افراد دارای تمکن مالی، تجار و بازاری راهبردی جریان انحرافی برای جذب آرا در انتخابات است.
بایرامی بهره‌مندی از ظرفیت‌های دولت به ویژه برخی از رسانه‌ها و مطبوعات را یکی دیگر از راهبرد جریانات انحرافی دانست و خاطرنشان کرد: این جریان از هر فرصتی برای بحران آفرینی استفاده می‌کند تا در لوای بحران‌های کاذبش بتواند مشروعیت خود را اثبات کند.
وی با بیان اینکه امروز دنیا تکلیف خود را در اعتراض به نظام استکباری و سرمایه‌داری دریافته است، تصریح کرد: ما برای حفظ انقلاب خون داده‌ایم و باید پیام شهدای خود به ویژه شهدای دانش‌آموز مانند «مهدی رجب بیگی‌» که با نثار خون خود نماد بصیرت و جهاد و شهید مبارزه در راه نفاق معرفی شده‌اند را به جهانیان برسانیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول