اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد:

جذب بدهی ارگان‌ها برای پروژه زینبیه شرقی در زنجان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بدهی ارگان‌های مختلف در راستای به کار گیری در پروژه زینبیه شرقی جذب شود.

جذب بدهی ارگان‌ها برای پروژه زینبیه شرقی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از نجان، مسعود رضا خوشنام ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان‌ اظهار داشت: سرشماری نفوس و مسکن از اولویت‌های برنامه‌ریزی هر کشوری محسوب می‌شود، چرا که برنامه‌ریزی صحیح با جمع‌آوری اطلاعات درست صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه آغاز سرشماری نفوس و مسکن کشور برگ تازه‌ای در راستای برنامه‌ریزی اصولی برای کشور است، تصریح کرد: با همکاری مطلوب مردم و ارائه اطلاعات دقیق، برنامه‌ریزی‌های کشور در بخش‌های مختلف و کلان توسعه کشور به صورت مطلوب انجام می‌شود.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان همکاری مردم با آمار‌گیران سرشماری نفوس و مسکن را مهم ارزیابی کرد و گفت: مدیریت شهری نیازمند اطلاعات دقیق است تا برنامه‌ریزی‌های اصولی برای قشرهای مختلف جامعه در بخش‌های مختلف صورت گیرد.
وی با بیان اینکه برای تبدیل استان زنجان به کلانشهر و به تبع آن رشد استان در بخش‌های مختلف نیازمند ارائه اطلاعات صحیح از سوی مردم است، بیان داشت: این امر می‌طلبد تا مردم با همکاری لازم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن دست‌اندرکاران را یاری کنند.
خوشنام تبدیل استان زنجان را به کلان شهر موجب برنامه‌ریزی‌های مطلوب عنوان کرد و گفت: در برنامه‌ریزی‌های کشوری نیز زنجان به عنوان کلان شهر در نظر گرفته شده و بودجه‌های مناسبی را دریافت می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم همکاری دولت با بخش خصوصی در زمینه باغ پرندگان زنجان تاکید کرد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا بخش خصوصی متضرر نشود.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ضروری است در سال جاری از تملک‌های متفرقه در سطح شهر زنجان جلوگیری شود، افزود: در مراسم کلنگ‌زنی زینبیه شرقی به مردم قول داده شد، که این محور تا دهه فجر بازگشایی شود که ضروری است در این راستا همت مضاعفی به کار گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته همه توان در راستای خریداری و تملک واحدهای مسکونی این مسیر به کار گرفته شد، خاطرنشان کرد: در سال جاری این امر مسکوت مانده است که باید پیگیری شود.
خوشنام خواستار توقف تملک‌های متفرقه شد و افزود: بازگشایی این مسیر در راستای کاهش بار ترافیک شهر زنجان بسیار مهم است.
وی ادامه داد: تا پایان سال 88 میزان بدهی ارگان‌های مختلف دولتی به شهرداری 8 میلیارد تومان است که ضروری است این بدهی‌ها جذب شده و برای ادامه روند این پروژه به کار گرفته شود.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان بیان داشت: با اخذ مطالبات شهرداری از ارگان‌های مختلف دولتی این پروژه به سرانجام رسیده و تا پایان سال در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول