اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای خوزستان:

اعضای شورای شهر اهواز تبرئه نشده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای استان خوزستان خبر تبرئه شدن دو عضو سلب عضویت شده شورای شهر اهواز را رد کرد.

اعضای شورای شهر اهواز تبرئه نشده‌اند
سیما نیک‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز خبر منتشر شده در مورد ابطال حکم دو عضو شورای شهر اهواز از سوی دیوان عدالت اداری را رد کرد.
وی افزود: تا امروز نامه‌ای مبنی بر شکستن رای صادره توسط وزارت کشور وصول نشده است.
نیک‌نژاد تاکید کرد: اگر چنین رایی صادر شده بود به صورت مستقیم از شورای عالی استان‌ها به استانداری خوزستان و شورای استان خوزستان ارسال می‌شد.
وی با اشاره به نشستی که روز پنجشنبه در استانداری خوزستان تشکیل شده بود، اظهار داشت: در این نشست نیز مکاتبه‌ای اعلام وصول نشده بود.
رئیس شورای استان همچنین در مورد زمان برگزاری انتخابات شورای شهر اهواز توضیح داد: از وزارت کشور در مورد اینکه انتخابات شورا همزمان با انتخابات مجلس برگزار شود استعلام شده است اما تا کنون جوابی نیامده است.
وی در ادامه در مورد شورای شهر خرمشهر اظهار داشت: مشکلاتی برای این شورا پیش آمده است، در بخش‌هایی که مراجع قضایی دخالت می‌کنند ما حق ورود نداریم و بعد از بررسی اتهامات به ما منعکس می‌شود.
شهریور ماه ۸۹ سلب عضویت پنج نفر از شورای شهر اهواز به دلیل عدول از قانون به تصویب شورای حل اختلاف خوزستان و آبان ماه این رای به تایید شورای حل اختلاف مرکز رسید.
پس از سلب عضویت پنج نفر، بازداشت یک عضو، تعلیق یک عضو و امتناع یک عضو دیگر از شرکت در جلسات شورا، همچنین ناتوانی شورای شهر اهواز در اجماع برای انتخاب شهردار اهواز، ‌ انحلال این شورا از ۱۱ خرداد ماه به صورت رسمی ابلاغ و مسئولیت‌های شورا به استاندار خوزستان تفویض شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول