اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی؛

مجموعه کتاب چشم‌اندازهای جغرافیای ایران تالیف شد

خبرگزاری فارس: مجموعه کتاب چشم‌اندازهای جغرافیای ایران به قلم نسرین احمدیان شالچی توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شد.

مجموعه کتاب چشم‌اندازهای جغرافیای ایران تالیف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، این مجموعه توسط گروه جغرافیای ممالک اسلامی بنیاد پژوهش‌های اسلامی، با هدف تمرکز بر معرفی وجوه و جنبه‌های مختلف ایران زمین، سامان یافته و در قالب کتاب‌های دنباله دار، چاپ شده است.
در فرازی از کتاب چنین آمده است: آشنایی با سرزمینی که در آن زندگی می‌کنیم، ضمن ایجاد شناخت بهتر نسبت به توان‌ها و محدودیت‌های موجود، موجب برقراری رابطه‌ای انسانی و پایدار با طبیعت آن سرزمین و ساکنان‌اش می‌شود. این شناخت علاقه فرد را به زادگاه و میهن خویش افزایش می‌دهد و هویت ملی را اعتلا می‌بخشد. با این هدف، گروه جغرافیای بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، مجموعه چشم‌اندازهای جغرافیایی ایران را با بیانی ساده و علمی تهیه کرده است...
تاکنون سه جلد به عناوین دریاها، دریاچه‌ها و رودها از این مجموعه منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان و ایران پژوهان قرار گرفته است.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول