اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان خواستار شد:

لزوم خروج تویسرکان از بن‌بست جغرافیایی

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان خواستار خروج تویسرکان از بن‌بست جغرافیایی برای توسعه در آن شد.

لزوم خروج تویسرکان از بن‌بست جغرافیایی
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده بعد از ظهر امروز در حضور رئیس جمهور و در جمع مردم تویسرکان اظهار داشت: خدمات تأثیرگذار دولت در دو دوره خدمت‌رسانی به مردم در تاریخ زرین این کشور به عنوان یک سند پرافتخار ثبت و در اذهان عموم باقی خواهد ماند.
 وی در خصوص  اهم مطالبات مردم شهرستان افزود: به دلیل کم توجهی به تویسرکان به خاطر بن‌بست بودن آن از لحاظ جغرافیایی، شاهد تقلیل جمعیت 140 هزار نفری آن از ابتدای انقلاب به 110 هزار نفر بوده‌ایم.
امام جمعه تویسرکان خروج تویسرکان از بن‌بست جغرافیای با ایجاد راه را خواستار شد و بیان داشت: بهترین راه توسعه و رشد همه‌جانبه شهرستان ایجاد راه‌های مواصلاتی به ویژه احداث تونل در  تویسرکان از ارتفاعات سرکان به نهاوندَ است.
وی گفت: به طور قطع این مهم منجر به کاهش مسافت زمانی از یک ساعت به 20 دقیقه می‌شود که همین امر در کسب توفیقات مثمر ثمر است.
ارزنده ایجاد مراکز صنعتی را یکی از بسترهای اشتغال‌زایی خواند و تأکید کرد: در شهرستان تویسرکان مراکز صنعتی به جز چند کارخانه کوچک وجود ندارد و این خود زمینه ساز رشد نرخ بیکاری می‌شود پس می‌طلبد بستر فعالیت و اشتغال برای جوانان فراهم شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تویسرکان فاقد کمربندی است، تصریح کرد: خودروهای سنگین هنگام ورود و خروج  به خاطر نبود کمربندی حادثه‌های ناگوار می‌آفرینند.
امام جمعه تویسرکان افزود: ایجاد صنایع جانبی و زودبازده با توجه با ظرفیت‌ها و توانمندی از جمله محصول گردو با فرآورده‌های بالا یکی دیگر از راهکارهای کاربردی برای پیشرفت و رشد لازم و واجب است.
وی در پایان از وضعیت نابسامان مرغداری‌ها و دامداری‌های تویسرکان خبر داد و اظهار داشت: رسیدگی، واکاوی و بررسی مشکلات بخش‌های تأثیرگذار در اقتصاد، توسعه و تسریع بخشی امور مربوط به این قشر از فعالان در عرصه مشاغل آزاد نیازمند نگاه جدی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول