اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

سرشماری 90 پایه توسعه کشور در 5 سال آینده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: سرشماری سال 90 پایه توسعه و رونق کشور در پنج سال آینده است.

سرشماری 90 پایه توسعه کشور در 5 سال آینده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحسین صابری عصر امروز با صدور بیانیه‌ای به مناسبت آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن در اردبیل اظهار داشت: سرشماری و جمع‌آوری اطلاعات در هر جامعه‌ای پایه و اساس تصمیم‌گیری‌ها و حرکت‌ها به سمت رشد و تعالی است و نباید کوچک‌ترین قصور و کوتاهی در این زمینه انجام شود چرا که این کوتاهی سبب می‌شود تا ما نتوانیم به اهداف بلند خود دست یابیم.
وی با قدردانی از حضور همیشگی و همراهی خوب مردم استان اردبیل در صحنه‌ها و عرصه‌های اجتماعی افزود: به یاری خداوند و همت دولتمردان کلیه مقدمات و الزامات لازم برای انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن فراهم شده است.
صابری در این بیانیه تصریح کرد: به منظور تأمین اطلاعات لازم، جامع و کافی برای برنامه‌ریزی منسجم و فراگیر و همه‌جانبه با هدف رشد و تحول و پیشرفت کشور انتظار می‌رود آحاد مردم با مأموران سرشماری همکاری کنند.
این مسئول دادن اطلاعات لازم و کافی را در این آمارگیری بسیاری مهم و قابل اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: اگر این اطلاعات در اختیار مأموران سرشماری که با لباس و کارت ویژه به سراغ خانواده‌ها می‌آیند در اختیارشان قرار نگیرد، ما نمی‌توانیم به اطلاعات و آمار جامعی برای برنامه‌ریزی دقیق و درست دست یابیم.
وی شاکله و لازمه هر برنامه‌ریزی را برای رسیدن به هدف تعیین شده جمع‌آوری اطلاعات و آمار صحیح، دقیق و به موقع اعلام کرد و گفت: ما اگر بتوانیم این حرکت را به سرانجام برسانیم کشور در پنج سال آینده از لحاظ آمار و اطلاعات و دسترسی دقیق و صحیح به آن بیمه می‌باشد.
به گزارش فارس، استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: هرگز نباید سرشماری نفوس و مسکن به برخی اغراض و اهداف آلوده شود که هرگز در پیشبرد امور نقش و جایگاهی ندارد چرا که سرشماری عمومی نفوس و مسکن به جای 10 سال از امسال به صورت پنج ساله اجرا می‌شود تا همه بتوانند در یک خیز عظیم برای رسیدن به افق 1404 دقیق‌تر و منسجم‌تر حرکت کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول